Hjælp til "Unknown - Ohoh (remix)"

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Hjælp til "Unknown - Ohoh (remix)"

Indlæg af Zster »

Hey!

Har hørt et nummer en del gange her i det nordjyske.
Fandt endelig en discjockey der havde nummeret men han havde det kun på en brændt skive hvor titlen hed "Unknown - Ohoh Remix"
Det er dance/tramp...
Ved godt det ikke er meget at gå efter men det er det eneste jeg har.

Hvis nogle har et bud vil jeg gerne høre det. :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Det kan være:

Mas - Oh Oh Remix
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Har søgt på P2P men kan ikke finde den. Vil du ikke lægge den op?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Den er bygget over Baracuda (Dem med ass up)- Damn! (Tror jeg jeg den hedder)

Remember the time in 1989, when i grew up to see the sign.... :P
Besvar