Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Prøver igen. Nu har jeg spurgt diverse djs på diskotekerne i omegnen når de spiller dette fede bootleg om hvor man kan skaffe det, og hver gang får man selvfølgelig af vide den sang kun er forbeholdt klubberne ..
Men måske var der nogle af jer djs som har fingerne i tracket, og vil rippe/uploade den?
Håber virkelig I kan hjælpe for har søgt denne længe!
gi det tid.. det har jeg lært a de andre herinde.. så hvis ik der er nogen der har det ka du spørge senere (i samme topic) om der stadig ik er nogen der har den..
og når jeg skriver senere mener jeg ik 1 dag, men måske 1 uge eller deromkring..
Det er nemlig rigtigt. Det er langt fra alle, der tjekker siden hver dag. Så hav lidt tålmodighed i stedet for at skrive mindre end 24 timer efter hinanden.
Hvis det kan hjælpe så har jeg fået fortalt at den ligger på en Bootleg cd fra Dj Zoo og det skulle være "Kato" der står bag den...
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
mener det var zoo der i sin tid har kastet en cd med allemulige bootlegs med raggasex afsted fik selv en cd med den blev nakket sammen med en hel kuffert andre plader er der en der ligger inde med den cd måtte den også gerne komme op