Program til at Mixe Musik?
Redaktør: Moderators
Program til at Mixe Musik?
nogen der kender nogle gode programmer til at mixe musik... og kender i også nogle hvor man kan gå ind og indspille sin egen stemme, og så læg det ind i en sang...
og hvordan man laver sin egen melodi/musik,,?
tak
RC , Out !
og hvordan man laver sin egen melodi/musik,,?
tak
RC , Out !
du spørger efter ret mange ting der.
1. Mixe musik ? mener du lave megamix ala deep dance osv ? isåfald er det nok noget ala Acid du skal have fat i.
2. Indpsille din egen stemme kan du også gører med acid.
3. Du kan få en masse forskellige programmer til at lave musik i. Jeg vil klart anbefale dig Cubase, med mindre du har en mac, for så vil jeg anbefale logic.
1. Mixe musik ? mener du lave megamix ala deep dance osv ? isåfald er det nok noget ala Acid du skal have fat i.
2. Indpsille din egen stemme kan du også gører med acid.
3. Du kan få en masse forskellige programmer til at lave musik i. Jeg vil klart anbefale dig Cubase, med mindre du har en mac, for så vil jeg anbefale logic.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
til at lave din egen melodi, kan du anvende acid til at lave midi-files med. Men vil nok mere anbefale reason.
Til at mixe med tror jeg nok at acid er det mest brugervenlige
Til at mixe med tror jeg nok at acid er det mest brugervenlige
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Du må da gerne høre hvad jeg kanDjMail skrev:nu snakker jeg om folk jeg kender lidt mere end på et tilfældigt forum. Jeg har ingen ide om hvad nogle af jer kan.
Tilgengæld ved jeg hvad mine venner og bekendte kan. Og har på flere af dem kunnet høre kæmpe forskel på deres produktioner.
BØH
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Forkert.. Så vidt jeg ved kender du JacobRT, og han bruger ReasonDjMail skrev:Og jeg kender ingens om bruger reason mere, de få jeg kendte er alle sammen skiftet efter flere års brug af reason.
Desuden er det måske lidt forkert at dømme andres musik og evner inden man har set og hørt det. - bare lige som comment til det ovenover.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
goafreak jeg bitcher ikke, jeg gider bare ikek hører dit musik!
at jeg personligt ikke gider folk som vælter rundt og kaster sig efter de genre som lige er populærer er så mit valg. Ikke bitcheri.
Odder det har du faktisk ret i. Ham havde jeg glemt. han er også den eneste jeg kender.
Men mon dog hans nummer blev lavet færdig i reason. Med mindre du selvfølgelig tror BT laver sine ting i reason
at jeg personligt ikke gider folk som vælter rundt og kaster sig efter de genre som lige er populærer er så mit valg. Ikke bitcheri.
Odder det har du faktisk ret i. Ham havde jeg glemt. han er også den eneste jeg kender.
Men mon dog hans nummer blev lavet færdig i reason. Med mindre du selvfølgelig tror BT laver sine ting i reason