Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg står og skal bruge nogle forskellige billeder til diverse reklame oplæg.
Er der ngle af jer, som kender gratis sider, hvor man kan hente billeder i høj opløsning
Jeg har bl.a. fået tilsendt dette link http://colourbox.com/ men det koster selvfølgelig knapper.
Det skal bare være forskellige billeder, som dem der bl.a. findes på Colourbox.
Det er fordi vi sidder og laver grafiske oplæg med forskellige promotion timg til vores kunde/potentielle kunder. Derfor skal det være lige fra kontor billeder til billeder med lastbiler etc.
Jeg fik af vide at 10 billeder hos Colourbox kostede 1950,- og 25 billeder omkring 3500,-
Det er billeder folk selv har taget, som de så lægger op for at få tips til at gøre det bedre.
Du kunne eventuelt spørge ham eller hende om du må tage billedet, hhvis du finder et du godt kunne lide..
www.biopix.dk har alt i planter, dyr og alt muligt andet... mener det koster en 200 pr billede..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.