På forhånd tak
Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?
Redaktør: Moderators
-
Ralle7
Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?
Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?
På forhånd tak
På forhånd tak
Re: Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?
Ralle7 skrev:Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?
På forhånd tak
Kode: Vælg alt
Format C:\
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
frz: vil gerne se hvordan du får en format c:\ til at virke på en winxp spand, uden at skulle gøre andet.FrZ skrev:Ralle7 skrev:Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?
På forhånd takKode: Vælg alt
www.bootdisk.comRalle7 skrev:Bootdisk, er ikke helt med inde i det ?:S
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hvis du ikke er bekendt med et term som bootdisk er kunne det godt være du skulle hive fat i en ven eller bekendt som havde lidt forstand på pc'ere eller læse nolge guide's på nettet inden du formaterede din maskine ellers kan du hurtigt komme ud i noget skidt...Ralle7 skrev:Bootdisk, er ikke helt med inde i det ?:S
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Hmm.. synes sgu ikke det kan gå helt galt, formaterede min første maskine da jeg var 12 tror jeg, det var godt nok også win98, men det kunne ikke være meget nemmere, windows installation er da også vildt nemt.Fairground skrev: Hvis du ikke er bekendt med et term som bootdisk er kunne det godt være du skulle hive fat i en ven eller bekendt som havde lidt forstand på pc'ere eller læse nolge guide's på nettet inden du formaterede din maskine ellers kan du hurtigt komme ud i noget skidt...
Tilbage til topic: Hvis du har en XP-cd kan du bare bruge den til det, ellers skal du have fat i en bootdisc til at starte i dos. (Bootdisk bliver på dansk kaldet en startdisk(ette))
Her er et link til en bootdisc-iso http://www.helgec.dk/unik.iso
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jamen så skal du da have et ekstra lys i lagkagen for det er da en utrolig præstation. Om du så formaterede din maskine med fødderne kan da være lige meget. For mig lyder det som om champen er ret lost og så vil det nok kunne betale sig at læse en guide om hvad han skal huske som fx. at have maskinen til at boote op på hans cd-rom drev efter han har formateret sin harddisk osv.DJ LAU skrev:
Hmm.. synes sgu ikke det kan gå helt galt, formaterede min første maskine da jeg var 12 tror jeg
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Har jeg da gjort mange gange? - Hvor svært kan det være? Folk nu om dage.. tsk tsk tsk.Feffe skrev:frz: vil gerne se hvordan du får en format c:\ til at virke på en winxp spand, uden at skulle gøre andet.FrZ skrev:Ralle7 skrev:Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?
På forhånd takKode: Vælg alt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.