Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ralle7

Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?

Indlæg af Ralle7 »

Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?

På forhånd tak :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Hvordan sletter jeg mine Windows'er ?

Indlæg af FrZ »

Ralle7 skrev:Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?

Kode: Vælg alt

Format C:\
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Den siger Afsluft alle proger der køre med dette drev ?:S
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Du skal starte op med en bootdisk, ikke bare dos-prompt.
Ellers kan du sikkert formatere under installationen af MCE.
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Bootdisk, er ikke helt med inde i det ?:S
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

FrZ skrev:
Ralle7 skrev:Har 3 der på min computer, Pro og home, vil gerne have slettet alle sammen helt og installeret MCE, nogle der ved hvordan man gør det ?

frz: vil gerne se hvordan du får en format c:\ til at virke på en winxp spand, uden at skulle gøre andet.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ralle7 skrev:Bootdisk, er ikke helt med inde i det ?:S
www.bootdisk.com
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Ralle7 skrev:Bootdisk, er ikke helt med inde i det ?:S
Hvis du ikke er bekendt med et term som bootdisk er kunne det godt være du skulle hive fat i en ven eller bekendt som havde lidt forstand på pc'ere eller læse nolge guide's på nettet inden du formaterede din maskine ellers kan du hurtigt komme ud i noget skidt...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Fairground skrev: Hvis du ikke er bekendt med et term som bootdisk er kunne det godt være du skulle hive fat i en ven eller bekendt som havde lidt forstand på pc'ere eller læse nolge guide's på nettet inden du formaterede din maskine ellers kan du hurtigt komme ud i noget skidt...
Hmm.. synes sgu ikke det kan gå helt galt, formaterede min første maskine da jeg var 12 tror jeg, det var godt nok også win98, men det kunne ikke være meget nemmere, windows installation er da også vildt nemt.

Tilbage til topic: Hvis du har en XP-cd kan du bare bruge den til det, ellers skal du have fat i en bootdisc til at starte i dos. (Bootdisk bliver på dansk kaldet en startdisk(ette))

Her er et link til en bootdisc-iso http://www.helgec.dk/unik.iso
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DJ LAU skrev:
Hmm.. synes sgu ikke det kan gå helt galt, formaterede min første maskine da jeg var 12 tror jeg
Jamen så skal du da have et ekstra lys i lagkagen for det er da en utrolig præstation. Om du så formaterede din maskine med fødderne kan da være lige meget. For mig lyder det som om champen er ret lost og så vil det nok kunne betale sig at læse en guide om hvad han skal huske som fx. at have maskinen til at boote op på hans cd-rom drev efter han har formateret sin harddisk osv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det var bare for at pointere at det ikke var svært, og da jeg var 12 anede jeg ikke en skid, har netop skrevet en guide ik?!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Feffe skrev:
FrZ skrev:

frz: vil gerne se hvordan du får en format c:\ til at virke på en winxp spand, uden at skulle gøre andet.
Har jeg da gjort mange gange? - Hvor svært kan det være? Folk nu om dage.. tsk tsk tsk.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar