Min 80gb siger at der kun er 32gb på den?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ralle7

Min 80gb siger at der kun er 32gb på den?

Indlæg af Ralle7 »

Min 80gb siger at der kun er 32gb på den? hvad kan det skyldes, nogle der har lignende problem, eller nogle der ved hvad man skal gøre ved den ?;)
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Har du unallocated space på?
- Darkheart -
We fools who love...
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

det er fundet ud af :D
Zivago

Indlæg af Zivago »

Jaa - der var jo nok lige en jumper på HDén der skulle flyttes....... ikke ?.

Zivago
EMR

Indlæg af EMR »

En jumper = ? :S
Zivago

Indlæg af Zivago »

Ja- hvis man får jumperne sat på en bestemt måde, kan disken for biosen se ud som om den er 2.1GB, 8.4GB eller 32GB. Det kaldes "Alternate settings", og bruges - hvis HDén bliver sat i en ældre maskine, der ikke understøtter store HD´s.

Se f.eks HER

Zivago
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Zivago skrev:Ja- hvis man får jumperne sat på en bestemt måde, kan disken for biosen se ud som om den er 2.1GB, 8.4GB eller 32GB. Det kaldes "Alternate settings", og bruges - hvis HDén bliver sat i en ældre maskine, der ikke understøtter store HD´s.

Se f.eks HER

Zivago
jeg tror slet ikke at Mr. Esben ved hvad en jumper er. Derfor han har sat spørgsmålstegn ved det.

Du kan sikkert finde ud af hvad en jumper er ved at søge på google.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Billede

For eksempel :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar