Jeg mangler et simpelt program til at kunne peppe små tryksagsannoncer op. jjeg har lavet et lille forslag i word - kan ses her : http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 50386A823E
og der skal jo idt farve på, og evt et lille billede eller lign..
Jeg har rodet lidt rundt i adobe indesign, og adobe illustrator - men det er alt for tungt og kompliceret til min tålmodighed og evner så lurede på om der ikke var noget nemmere, og mere til og gå til?!
anyone der har et tip??
Program til små reklamer??
Redaktør: Moderators
Program til små reklamer??
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hmm, ville nok sige du skulle blive lidt ved med Photoshop, kig eventuelt på www.pixel2life.com der har de flere 1000 tutorials. Også til In-Design. Men kan du det ene Adobe program, kan du dem alle ( Stort set :] )
Men ellers er der GIMP! ( mener jeg det hedder ) og Jasc Paint Shop Pro, som jeg kender til en smule, men syntes også de er lidt svære at starte op i og de kan ikke lige så meget.
Photoshop er faktisk meget simpelt når du først har lært det imo.
Det er bare min mening
Held & lykke med det
Edit: Hov, du skrev Illustrator.. Well, næsten det samme ; )
Men ellers er der GIMP! ( mener jeg det hedder ) og Jasc Paint Shop Pro, som jeg kender til en smule, men syntes også de er lidt svære at starte op i og de kan ikke lige så meget.
Photoshop er faktisk meget simpelt når du først har lært det imo.
Det er bare min mening
Held & lykke med det
Edit: Hov, du skrev Illustrator.. Well, næsten det samme ; )
Senest rettet af David 04 sep 2006, 11:51, rettet i alt 1 gang.
okay.. thx - så vil jeg da prøve og rode lidt mere med indesign...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.