kortbrænder
Redaktør: Moderators
kortbrænder
Jeg sidder og skal bestille en kortbrænder men ved ikke helt hvad for en jeg skal vælge. Den skal kunne kopier/brænde et alm kort som et dankort feks. http://www.emb.dk/category.367.article.1226 <- har tænkt på denne men tror ikke den kan læse.. en som ved lidt om det?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: kortbrænder
Hov hov. Nu ingen ulovligheder, vel?dam skrev:Jeg sidder og skal bestille en kortbrænder men ved ikke helt hvad for en jeg skal vælge. Den skal kunne kopier/brænde et alm kort som et dankort feks. http://www.emb.dk/category.367.article.1226 <- har tænkt på denne men tror ikke den kan læse.. en som ved lidt om det?
Lad os nu ikke male fanden på væggen før bjørnen er skudt. Dejlig blanding ikke?
Men hvis de kære brugere skulle have ret i deres indlæg så joíner jeg da glædeligt den trup.
Men hvis de kære brugere skulle have ret i deres indlæg så joíner jeg da glædeligt den trup.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hmm, hvilket amt er du I? Os her i Vestsjællands Amt, har sådanne periodekort, ligesom i hovedstaden. det er ikke sådan nogle som kan kopieres med en kortWill skrev:Kan være manden ville sætte 400 kr ind på sit buskort og tage et par kopier så det bliver sidste gang..
Og så er det vil okay ??? moral er noget sjovt noget...
Det er vel bare plastic kort som skal trykkes i et eller andet forretningsøjemed. Mange steder har man personlige kort til at checke ind, værdikort og hvad fanden ved jeg - og til det skal man jo have udstyr der kan putte oplysninger på magnetstriben samt måske printe et logo på kortet.
Hvis det er for at forfalske eksisterende kort mv, så venter der en lang tid i brummen når det bliver opdaget...
Hvis det er for at forfalske eksisterende kort mv, så venter der en lang tid i brummen når det bliver opdaget...
-
amh
- CAs dkbn-luder
Ja, jeg vil også meget gerne vide om jeg skal nakke nogle af div. kort fra tilfældige man møder I byen..CyberZink skrev:jeg syns det fedt du er så åben omkring du vil kopiere dankort. hvis du finer en kort læser som virker lige til dette formål må du meget gerne sende et link til mig.. da jeg selv i længere tid har gået og leget med ideen om at kopiere dankort.
på forhånd tak
M
kunne være sejt hvis man kunne lave flere kopier af sit dankort.. et til netto, et til super best osv..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Ja da.. men stadig væk - hvis man nu smed en nettokøter på nettokortet og en hammer på kortet til byggemarked, så kunne det da se herre godt ud!mikkel_hansen_99 skrev:Kymze, pengene ville jo blive trukket alligevel...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Det kan du da lave med Nykredits (eller hvem det nu var) Dankort-designer?
http://mitkort.dk/Pages/Frontpage.aspx
ja det er da nok rigtigt.. men det ville helt klart være sjovere og lave sine egne fedtede kort..