kortbrænder

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Kymze

Indlæg af Kymze »

alt er risikabelt.. så det er ikke den afgørende faktor her i livet!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Mener bare, at hvis der bare er en lille smule af magnetstriben der ikke bliver læst/kopieret ordentligt fucker det hele jo op...
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

mikkel_hansen_99 skrev:Skriv til dem og spørg? :) Det burde da være muligt at oprette flere kort til samme konto? Det gør ægtepar da tit... :P
Ellers kan man vel købe ekstra custom-design-kort til samme konto mod en merpris? :)
Det er ikke muligt at oprette flere Dankort til samme konto. Eneste undtagelse er som du selv nævner hvis man har fælleskonto, så kan der udstedes ét kort til hver af kontohaverne. Det er en sikkerhedsforanstaltning hos PBS som gør det.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Arrh, okay. Ja, så er den eneste løsning jo ego-kortpirateri.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Syntes dam ikke skriver så meget i indlægget? :) blevet skræmt?
dam

Indlæg af dam »

Nej jeg skal ikke kopier dankort.. det er noget til en af min venner som er ved at lave noget golf haløjsa hvor han skal bruge en til golfbold til noget træning.. han siger det skal være lige som dankort.. der for skulle den gerne kunne det samme.. syntes bare ikke rigtig jeg har fundet nogle som kan dette endnu..

amh skulle lige hjem fra arbejde.. (4 dage)
dam

Indlæg af dam »

..
Besvar