Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Og lige til jer andre, lyt dog til hans musik, det er superb!
Hvilken genre er vi i??
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Nogen der kan bekræfte om det virkelig er et Tiesto remix, eller om det er tagged forkert? Discogs, tiesto.com og google giver ikke noget, højest nogen russiske og rumænske sider der nævner nummeret - så kan ikke lige umiddelbart finde ud af om det er Tiesto der har lavet det remix. Kan selvfølgelig være et promo remix, der aldrig er blevet udgivet.
Mere info vil være kanon, hvis der er nogen der ligger inde med noget