8mb til 399,-
Redaktør: Moderators
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
8mb til 399,-
http://www.cybercity.dk/produkter/priva ... x#H3-pic-1
Jeg opgraderer så snart jeg kommer hjem. Det er da en pris der er til at betale, indtil man får fiber på adressen.
Jeg opgraderer så snart jeg kommer hjem. Det er da en pris der er til at betale, indtil man får fiber på adressen.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Heh..
Tror godt man kan forberede sig på endnu lavere priser...
Ved ikke om i er faldet over den seneste pressemeddelelse fra TELE2...
Deri kan man læse at de er parate til at sænke deres priser hvís nogle andre skulle tilbyde billigere priser end dem!
Som kunde kan man vel bare sige "JA TAK!"
Deri kan man læse at de er parate til at sænke deres priser hvís nogle andre skulle tilbyde billigere priser end dem!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Ja de tilbyder snart 8mbit/512 til 379.... 20kr billigere end cybercity!mimic skrev:Heh..
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- UnitedPublic
Tjek det i din router http://10.0.0.1:2033/rpSys.html nederst er der en knap som hedder "Show Statistics".Darkheart skrev:Så er den bestilt - ser ud til at download virker nu, men upload mangler...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Første hverdag, så vidt jeg ved. Og hvad mener du med standard router? Man kan vel kaste en trådløs i måsen på CC's, som altid...Cubefyr skrev:Din forbindelse bliver først opgraderet når næste faktura træder i kræft!Darkheart skrev:Så er den bestilt - ser ud til at download virker nu, men upload mangler...
Har lige snakket med cybercity... og man kan kun have en standart router!
Men indtil videre rigtigt nok, min forb. er ikke opdateret endnu. Jeg var for hurtig... Så kan jeg lære at bruge de der online tests.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
rolig Cube.. jeg linkede bare til nyheden..Cubefyr skrev:Nååååååååååååååååååååå her er linket
http://www.cybercity.dk/produkter/priva ... index.aspx
- UnitedPublic
Citat Cybercitys hjemmeside:Cubefyr skrev:Din forbindelse bliver først opgraderet når næste faktura træder i kræft!Darkheart skrev:Så er den bestilt - ser ud til at download virker nu, men upload mangler...
"Den nye båndbredde træder i kraft senest første arbejdsdag efter bestillingen. Opgraderingen medfører ikke nedetid og kræver ingen ændringer i opsætningen af dit udstyr."

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Nej men har du betalt for dit gamle abonnement køre det resten af perioden ud... derfor skifter det først ved næste regning... det var det de sagde i kundeservice!!!!UnitedPublic skrev:Citat Cybercitys hjemmeside:Cubefyr skrev:Din forbindelse bliver først opgraderet når næste faktura træder i kræft!Darkheart skrev:Så er den bestilt - ser ud til at download virker nu, men upload mangler...
"Den nye båndbredde træder i kraft senest første arbejdsdag efter bestillingen. Opgraderingen medfører ikke nedetid og kræver ingen ændringer i opsætningen af dit udstyr."