Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Der skulle efter sigende være en liveoptagelse fra The Voice '06-koncerten "ude" nu? Nogen der har fået fat i det, og ved "nogen" hvilken kvalitet det er optaget i?
det er gangske rigtig der er det og ja der er nogen som har fået fat i det kvali er rippet fra the voice live steam. og tjaa. det ik dirkete lyd men det var den lyd man fik i radioen og i tvet da det blev sendt er.. den er ok, men man ka hører folk råber =)
mikkel_hansen_99 skrev:Har jeg ikke ret i at "setlisten" til live-rippet er: Intro (som består af hvad?)
Lækker
Lækker pt. 2 (feat. L.O.C.)
Når Et Lys Slukkes
Boing!
?
Den der "Når Et Lys Slukkes" er da i dén grad anti-Nik & Jay'isk, men det er sgu fedt at det ikke bare er røv og patter hele tiden..
mikkel_hansen_99 skrev:Har jeg ikke ret i at "setlisten" til live-rippet er: Intro (som består af hvad?)
Lækker
Når Et Lys Slukkes
Boing!
?
Den der "Når Et Lys Slukkes" er da i dén grad anti-Nik & Jay'isk, men det er sgu fedt at det ikke bare er røv og patter hele tiden..
du har helt ret..
Skulle lige være sikker.. :p Spillede L.O.C. så med live, eller var hans feat. i Lækker pt. 2 voiceback'et?
Lækker
Når Et Lys Slukkes
Boing!
?
du har helt ret..
Skulle lige være sikker.. :p Spillede L.O.C. så med live, eller var hans feat. i Lækker pt. 2 voiceback'et?