Der skulle vel ikke være nogel som har hele det nye seson af 24 timer? altså den der bliver vist på Tv2 lige nu?
REQ: 24 timer!
Redaktør: Moderators
REQ: 24 timer!
Her alle sammen
Der skulle vel ikke være nogel som har hele det nye seson af 24 timer? altså den der bliver vist på Tv2 lige nu?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: REQ: 24 timer!
Jeg har allesammen, dog kun tekster på halvdelen af dem.... De er fra Nordic T mener jeg. Har set dem, og tja... Syntes den er genial den nye serie! Kan kun anbefale denMadDog skrev:Her alle sammen![]()
Okay nice nok, jeg kunne vel ikke få dem? For 24 timer styre sgu for vildt:D Heheamh skrev:Jeg har allesammen, dog kun tekster på halvdelen af dem.... De er fra Nordic T mener jeg. Har set dem, og tja... Syntes den er genial den nye serie! Kan kun anbefale denMadDog skrev:Her alle sammen![]()
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hmm, jeg har brændt dem ud på 2 DVD skiver, så skal se om jeg kan finde dem, så ripper jeg dem, og smider dem op. Kan godt være det først bliver i næste uge.MadDog skrev:Okay nice nok, jeg kunne vel ikke få dem? For 24 timer styre sgu for vildt:D Heheamh skrev:Jeg har allesammen, dog kun tekster på halvdelen af dem.... De er fra Nordic T mener jeg. Har set dem, og tja... Syntes den er genial den nye serie! Kan kun anbefale denMadDog skrev:Her alle sammen![]()
Okay det er helt i orden, du tager bare den tid som du skal have:D Heheamh skrev:Hmm, jeg har brændt dem ud på 2 DVD skiver, så skal se om jeg kan finde dem, så ripper jeg dem, og smider dem op. Kan godt være det først bliver i næste uge.MadDog skrev:Okay nice nok, jeg kunne vel ikke få dem? For 24 timer styre sgu for vildt:D Heheamh skrev:Jeg har allesammen, dog kun tekster på halvdelen af dem.... De er fra Nordic T mener jeg. Har set dem, og tja... Syntes den er genial den nye serie! Kan kun anbefale denMadDog skrev:Her alle sammen![]()
Bare jeg får dem, Hehe
-
amh
- CAs dkbn-luder
Det lyder godtMadDog skrev:Okay det er helt i orden, du tager bare den tid som du skal have:D Heheamh skrev:Hmm, jeg har brændt dem ud på 2 DVD skiver, så skal se om jeg kan finde dem, så ripper jeg dem, og smider dem op. Kan godt være det først bliver i næste uge.MadDog skrev:Okay nice nok, jeg kunne vel ikke få dem? For 24 timer styre sgu for vildt:D Heheamh skrev:Jeg har allesammen, dog kun tekster på halvdelen af dem.... De er fra Nordic T mener jeg. Har set dem, og tja... Syntes den er genial den nye serie! Kan kun anbefale denMadDog skrev:Her alle sammen![]()
Bare jeg får dem, Hehe
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hvorfor? Du kan jo ikke fjerne dem igen, hvis de passer a H til, som de i dette tilfælde gør til 24 Timer.... Det første afsnit er subbed ordenligt, men jo længer hen man kommer jo færre tekster kommer der på... Dvs. sidste afsnit er der 10 sus, ellers er der slet ikke nogle..EsMr skrev:jeg synes klart hardcoded er bedst!