Ændring af lyd

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Ændring af lyd

Indlæg af FrZ »

Jeg ligger inde med en video i formatet wmv, er der en nem og smart måde, jeg kan ændre dens lydformat fra MONO til STEREO?

Kan ikke hitte ud af hvordan i Windows Movie Maker :/

Så evt. en guide, eller et lille prog :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æhh - du kan ikke lave rigtigt stereo ud af et mono signal.Stereo informationen er gået tabt. Du får bare et mono signal i hver kanal.

Zivago
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Så hjælp mig dog :O

Indlæg af FrZ »

Zivago skrev:Æhh - du kan ikke lave rigtigt stereo ud af et mono signal.Stereo informationen er gået tabt. Du får bare et mono signal i hver kanal.

Zivago
Det er jeg skam mægtig godt klar over, men jeg ville være fint tilfreds med mono i begge kanaler. - lige nu kommer det KUN ud af venstre kanal :/

Så en metode? Anyone??
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar