req: nik og jay mix med fler af deres sange mixet sammen
Redaktør: Moderators
req: nik og jay mix med fler af deres sange mixet sammen
Ved ikke lige om der nogen der har eller gider at lave hvis jeg smider et par titler op ?
Til en trunte der vil mixe noget video oven i...
Så hun skal bruge et audio spor så smider hun video på der passer til...
Til en trunte der vil mixe noget video oven i...
Så hun skal bruge et audio spor så smider hun video på der passer til...
Tror ikke det er det Will mener, snarer om der er en person, der vil lave et mini-megamix med de bedste nik & jay tracks, så trunten kan lave et video mix ved at kaste nogen musik-videoer over...Dj Dk skrev:Jeg har to remix's med Nik og jay, men det er bare nogen jeg selv har lavet ..
Dj Aligator vs. Nik og Jay - Boing you
Dj Aligator vs Nik og Jay Feat Arash - Lækker is my language
hvis det var noget ?
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Nårh , SorryDa Clown skrev:Tror ikke det er det Will mener, snarer om der er en person, der vil lave et mini-megamix med de bedste nik & jay tracks, så trunten kan lave et video mix ved at kaste nogen musik-videoer over...Dj Dk skrev:Jeg har to remix's med Nik og jay, men det er bare nogen jeg selv har lavet ..
Dj Aligator vs. Nik og Jay - Boing you
Dj Aligator vs Nik og Jay Feat Arash - Lækker is my language
hvis det var noget ?
Så bliver Nik og Jay også udsat for Windows Movie Maker. Tøser er vilde med det program... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
jo, men det bliver så i morgen, for skal spille Skolefodbold i morgen , så ville gerne være lidt friskAller skrev:@Dj Dk:
Vil du uploade de remixes du selv har lavet? Kunne være lækkert at høre dem
Så er de her:
Dj Aligator vs. Nik & jay - Lækker is my language (Dj Dk Remix)
http://www.sendspace.com/file/22607i
Dj Aligator vs Nik & Jay - Boing You (Dj Dk Remix)
http://www.sendspace.com/file/tqa6w7
Senest rettet af Dj Dk 14 sep 2006, 16:56, rettet i alt 2 gange.
ku være dejligt hvis du oss vil uppe Alias vs Ottomix - Go Sex som du aldrig har fået sendt over msn..Dj Dk skrev:jo, men det bliver så i morgen, for skal spille Skolefodbold i morgen , så ville gerne være lidt friskAller skrev:@Dj Dk:
Vil du uploade de remixes du selv har lavet? Kunne være lækkert at høre dem
Hvad fanden - lavet på en time: http://www.sendspace.com/file/8m7kdm
TRACKLIST:
Lækker
Boing!
Hot!
Tag Mig Tilbage
Kan Du Høre Hende Synge
En Dag Tilbage
Varer godt nok 7:35, men kunne ikke få den ned på mindre hvis overgangene skulle være nogenlunde. Dog ved jeg godt, at overgangen mellem "Hot!" og "Tag Mig Tilbage" sutter max, men kunne ikke finde andre måder, når der er så stort spring i tempoet. Som sagt er det lavet på en time og derfra langt fra perfekt, men det var lige hvad jeg havde overskud til at bikse sammen.
TRACKLIST:
Lækker
Boing!
Hot!
Tag Mig Tilbage
Kan Du Høre Hende Synge
En Dag Tilbage
Varer godt nok 7:35, men kunne ikke få den ned på mindre hvis overgangene skulle være nogenlunde. Dog ved jeg godt, at overgangen mellem "Hot!" og "Tag Mig Tilbage" sutter max, men kunne ikke finde andre måder, når der er så stort spring i tempoet. Som sagt er det lavet på en time og derfra langt fra perfekt, men det var lige hvad jeg havde overskud til at bikse sammen.