REQ: Anders Trentemøller
Redaktør: Moderators
Nummeret var det VILDESTE i foråret 2005 :SEsMr skrev:Nu har jeg dog kun hørt nummeret "Rykketid" fra ham Trentemøller.
Og jeg må sige, jeg kan virkelig ikke se hvad i synes der er så godt i hans musik
Nu må I snart komme med i legen og ikke sidde og høre gammel musik
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er godt at folk støtter danske kunstnere, men du skal ikke fortælle mig at du er høj hellig.... Selvfølgelig støtter du alle danske kunstnere 100% ikke ?!DjMail skrev:Jeg kan da ihvertfald med god samvittighed gå ind og sætte en vinyl på eller finde mine købte mp3ér frem og lytte til lidt god musik.
Men man skal ihvertfald ikke støtte de danske kunstnere...
Dvs for fremtiden når du laver et request, så skal vi bare fortælle dig at du kan pisse ned og købe musikken !
MORAL MORAL MORAL..... tsk, kom videre !
Hvorfor være NORMAL ?
Når det er sjovere at være GAL ?
Når det er sjovere at være GAL ?
Du kan jo lige starte med at se hvor mange indlæg i request der er lavet af vedkommende... Du må gerne låne min kikkert.
At støtte alle kunstnere ligefrem... Ahh hvad med bare dem man kan lide? Jeg har ikke mange originale cd'er med Lars Lilholt selvom han er dansk. Til gengæld tror jeg også det er ved at være nogle år siden jeg har skrålet med til nummeret uden tvang.
NB. Jeg er så superhellig at det er mig Gud skrifter til.
At støtte alle kunstnere ligefrem... Ahh hvad med bare dem man kan lide? Jeg har ikke mange originale cd'er med Lars Lilholt selvom han er dansk. Til gengæld tror jeg også det er ved at være nogle år siden jeg har skrålet med til nummeret uden tvang.
NB. Jeg er så superhellig at det er mig Gud skrifter til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Fjols... der er jo nogle af os som ikke er herinde for at kopiere musik på livet løs, men rent faktisk køber vores musik selv. Tænk før du skriverDopefisk skrev:okay !DjMail skrev:I kan pisse ned i jeres lokale pladebiks og støtte anders lige som vi andre gør..
Og du er pisse hellig eller hvad ?
Men som man siger "Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt"
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Altså, jeg var da én af dem der bad om en reupload, og der var for at høre hvad det var for noget.. For hørte et nummer fra ham til en fest, og syntes det lød okay fedt.. Det får i hvert fald ikke mig til at "pisse ned til min lokale pladebiks", men derfor kunne jeg da godt tænke mig at høre noget mere med ham, for at finde ud af om det er noget jeg vil smide penge efter... Please forgive me, hvis der er nogle der får ondt i røven over det, men det kan jeg altså ikke rigtigt tage mig af... Hvis man ikke har noget at komme med, der har relevans i tråden, så skal man holde sin kæft... Er det ikke det der plejer at blive sagt...?
Dermed spørger jeg igen...
Er der én der vil reupload nogle tracks med ham, og gerne den liste der er på side 1 i topic, hvis muligt...
Nu vil jeg sove...
Dermed spørger jeg igen...
Er der én der vil reupload nogle tracks med ham, og gerne den liste der er på side 1 i topic, hvis muligt...
Nu vil jeg sove...
"jeg vil lige hører det først"...se det er den mest usle undskyldning nogensinde...
kan man fandme gører på mange webshops og lur mig om ikke Fona stadig har deres lyttestationer..?
anyway hvor super egoistisk er de folk som suger og ikke uploader igen ? altså når man alligevel sidder og har sit sendspace vindue åben, så kunne man jo lige lave et link mere selv...tar ikke lang tid og mange folk ville få nemmere ved at stjæle musik
kan man fandme gører på mange webshops og lur mig om ikke Fona stadig har deres lyttestationer..?
anyway hvor super egoistisk er de folk som suger og ikke uploader igen ? altså når man alligevel sidder og har sit sendspace vindue åben, så kunne man jo lige lave et link mere selv...tar ikke lang tid og mange folk ville få nemmere ved at stjæle musik
Om flest mp3er på sin comp?
Faldt lidt af på den nu...
Henter lidt mp3 i ny og næ fra www.club-team.go.pl for at undersøge det nyeste dance, som inspiration til at komme på nye ideer til at producere..
Er så ikke hellig, har været konfimand med internet og tonsvis af mp3er..
Men nu kan jeg bedre li at få musikken i vinyl format hver anden måned
Faldt lidt af på den nu...
Henter lidt mp3 i ny og næ fra www.club-team.go.pl for at undersøge det nyeste dance, som inspiration til at komme på nye ideer til at producere..
Er så ikke hellig, har været konfimand med internet og tonsvis af mp3er..
Men nu kan jeg bedre li at få musikken i vinyl format hver anden måned