Nik og jays nye album
Redaktør: Moderators
Jeg er bare glad for jeg har købt 100 nye CD-R med covers. 50 x 100 kr. Tror vist det er min pung der siger "boing boing!"
Og så synes jeg bare at det er for dårligt folk ikke tager det indlæg her alvorlígt!
Og så synes jeg bare at det er for dårligt folk ikke tager det indlæg her alvorlígt!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det gør jeg ihvertfald.... Fuck jeg kan bare ikke snuppe folk der sælger videre for over 50 kr! Simpelthen uhørt at tjene så meget på andres arbejde... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
http://www.megaupload.com/?d=K7ND38LH <- tog lidt tid
Hey,..
Er der én der gider uppe det til et andet sted en Megaupload? Jeg bor nemlig i Kina øjeblikket og der får jeg altid flg. besked: "All download slots (400) assigned to your country (China) are in use.".
Men yousendit eller lign. burde virke...beklager besværet, men håber at én gider hjælpe?
Edit:
Don't worry, jeg fandt den via eMule, og der er manger der seeder, så den er hurtigt nede... Thanks.
Er der én der gider uppe det til et andet sted en Megaupload? Jeg bor nemlig i Kina øjeblikket og der får jeg altid flg. besked: "All download slots (400) assigned to your country (China) are in use.".
Men yousendit eller lign. burde virke...beklager besværet, men håber at én gider hjælpe?
Edit:
Don't worry, jeg fandt den via eMule, og der er manger der seeder, så den er hurtigt nede... Thanks.
[No-Name]
DjMail skrev:Og så kan jeg lige brænde en håndfuld og sælge i skolen imorgen...god weekend boing boing
Er det her i den rette CA ånd
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Tror godt du kan regne med at Posten bare fyrer lidt lort af..TD-MILI skrev:DjMail skrev:Og så kan jeg lige brænde en håndfuld og sælge i skolen imorgen...god weekend boing boing
Er det her i den rette CA ånd![]()
Senest rettet af TheJackal 22 sep 2006, 09:23, rettet i alt 1 gang.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?