Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
allstar skrev:track 09 - et sidste kys bliver 100% den nye radioplage !
så det sagt...
Ja, enten den, eller også "Nu Er Det For Sent"...
Har nogen i øvrigt læst de artikler der var med Nik & Jay i MetroXpress og Urban hhv. i dag og i går? Ifølge dem skulle det nye album være mere modent...
Hvor fanden har jeg hørt strygertemaet i "Vidne Til Det Hele" før!?!? Det er specielt tydeligt i instrumentalstykket til sidst... Min far kunne heller ikke hjælpe, og er altså sikker på at jeg har hørt det et sted før..
mikkel_hansen_99 skrev:Hvor fanden har jeg hørt strygertemaet i "Vidne Til Det Hele" før!?!? Det er specielt tydeligt i instrumentalstykket til sidst... Min far kunne heller ikke hjælpe, og er altså sikker på at jeg har hørt det et sted før..
det er den der svenske sang "hvem kan segla forutan vind" (ved sq ik hvordan man staver det).. ved det både fordi jeg ka høre det, og fordi det var den sang der blev spillet på P3 i dag (og det hørte jeg (de sagde selv at det var derfra))..