The Settlers II - 10th Anniversary

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

The Settlers II - 10th Anniversary

Indlæg af nco »

Jeg er begyndt at spille subj., og spillede det også meget på min Amiga for ti år siden. Men jeg kan sgu' ikke rigtig huske helt hvordan man gør, og manualen giver mig ikke meget hjælp. Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, men jeg synes ikke rigtigt jeg har kunne finde en hjemmeside der går i dybde med spillet. Er der nogen der er frisk på at hjælpe med en lille guide?

Eller har et godt link ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Re: The Settlers II - 10th Anniversary

Indlæg af TD-MILI »

det er lidt føde kæden om igen...

farm -> mølle -> bager + vand = brød

nco skrev:Jeg er begyndt at spille subj., og spillede det også meget på min Amiga for ti år siden. Men jeg kan sgu' ikke rigtig huske helt hvordan man gør, og manualen giver mig ikke meget hjælp. Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, men jeg synes ikke rigtigt jeg har kunne finde en hjemmeside der går i dybde med spillet. Er der nogen der er frisk på at hjælpe med en lille guide?

Eller har et godt link ;)
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Yes, så langt har jeg fattet det. Men hvordan bygger jeg den stærkeste hær. Altså hvordan opgradere jeg mine soldater? I øvrigt pisse fedt spil. Længe siden jeg har spillet noget udover Red Alert 2 på min computer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Jeg vil også gerne have lidt afvide .. Kan også kun få mine ting til at køre osv, men det med soldater fatter jeg heller ikke.

Og hvordan udvider man sit territorie, udover at bruge watchtowers?
<center>Billede
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Nco : for at bygge den bedste hær, skal du have minimum en guld mine en kul mine og en jern mine..

her udover skal du så have en jernsmelter & Blacksmith : disse to gør at du kan lave våben.

for at få Top Dollar soldater skal du have : en guld smelter og en barrack.

Sive : det gør du ved hjælp af watchtowers og Residence`s (ikke sikker på de hedder det i 2`eren)

sådan at en af jer kunne smide det op på nettet et sted, så jeg kan hjælpe jeg bedre igennem, når jeg kan se hvad tingende virkelig hedder..

uhhhh, ja det var tider, det var tider den gang det udkom
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

TD-Mili, det ligger på diverse torrent sites.

Så lige at der både er et release fra Reloaded og Unleashed - hvor reloaded er det kendte rip med en crack fil, og unleashed er en clone. Om der derudover skulle være nogen forskel mellem de to har jeg ikke undersøgt nærmere.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

http://www.spilzonen.dk/x/news/18370/

det blir vildt!... flashback til blækregning, billigcola og begyndende akne
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

ja, det var tider den gang :D
D3FrozTt skrev:http://www.spilzonen.dk/x/news/18370/

det blir vildt!... flashback til blækregning, billigcola og begyndende akne

Billede
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

npgen der har ved, eller har fundet ud af hvordan man laver screenshots i dette game ???

Billede
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Har enlig settlers 2 og 3 stående på en hylde et sted, kunne være man skulle pakke dem ud og se om de fungere sammen med Windows XP, 2 spil der bestem var alle pengen værd da de blev købt.
Bandit^
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

for og bygge den bedste hær skal man have en guld mine og den kul mine og så en mint for at lave mønter.. så skal du have en farm en vandfætter og bryggeri så får du øl. og de to ting plus våben smed så har du en hær.. husk at de inderste guardhouses og towers ikke skal have mønter da det er lidt spild når det er ude ved fronten de kunne bruge dem..

der er ikke noget der hedder barrack, det er guardhouse, towers og så den store, kan ik huske navnet keep eller noget..

det er også muligt at få harbour.. de er ved kysten i et lille rundt stenbelagt agtigt område.. husk at have en shipbuilder og sætte ham til at bygge skibe i stedet for tømmerflåder..

husk også at bygge storehouses lidt tit.. for hvis du smider alle mænd ud af en barrack for at få dem længere ud mod fronten så går de hen til nærmeste storehouse og så tilbage igen, og for at spare den tid så er det smart at bygge lidt ekstra af dem..
Besvar