Forvirring omkring The Underdog Project - Summerjam

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
EMR

Forvirring omkring The Underdog Project - Summerjam

Indlæg af EMR »

Hej der ude :)

Jeg har to forskellige versioner af Summerjam.
Den ene fandt jeg på p2p, og den anden på deres album via torrent :) Så ville lige høre om den ene er et remix eller hva faen den er ?

her der de to:

Den her er fra p2p The Underdog Project - Summerjam 2003:
http://www.sendspace.com/file/vzct9r

Fra albummet It Doesn't Matter, The underdog Project - Summerjam:
http://www.sendspace.com/file/b6hr7b

Synes personligt den første er fedest, bare en skam at den er så dårlig kvalitet :(
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu har jeg ikke gider hente dine stjålne numre. Men umiddelbart vil jeg sige, at hvis der er en forskel på de 2 stjålne numre - må man antage at det ene er blevet ændret, altså er der muligvis tale om et stk. remix. Selvfølgelig kan vi også være ude i noget cover nummer noget agtigt et eller andet. Men det er en helt anden snak.

Mvh. Mail og Qrazy-mother fucker-Leg

God weekend

vi var stive da vi skrev det
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

QrzyMailLeg har fat i noget af det rigtige. Så vidt jeg husker er den første version fra år 2000. De har så lavet en ny version af den nemli 2003 versionen. Correct me, if im wrong

:)
...::// Team AuG \\::...
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Situationen er den at:

I år 2000 udkom "Summer Jam" fra The Underdog Project, som var et 2step/rnb nummer.
I år 2003 blev den remixet (højst sandssynligt af nogle andre producere), men dog udgav T.U.P. den under eget navn i en "2003-udgave" som var en mere kommerciel house udgave.

Ergo er navnene ganske korrekte.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
EMR

Indlæg af EMR »

DjMail skrev:Nu har jeg ikke gider hente dine stjålne numre. Men umiddelbart vil jeg sige, at hvis der er en forskel på de 2 stjålne numre - må man antage at det ene er blevet ændret, altså er der muligvis tale om et stk. remix. Selvfølgelig kan vi også være ude i noget cover nummer noget agtigt et eller andet. Men det er en helt anden snak.

Mvh. Mail og Qrazy-mother fucker-Leg

God weekend

vi var stive da vi skrev det
Nu var det sådan at jeg ikke spurgte om mit musik var lovligt eller ej.
Men tak til jer to andre. Og tak til djmail for de få seriøse sætninger.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Den version der kom frem i 2003 var jo et bootleg af The Sunclub - Fiesta og The Underdog Project - Summerjam.

hvilket også fremgår af titlen http://www.discogs.com/release/235521
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Sørme så om det ikke var rigtigt
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Donny M

Indlæg af Donny M »

I år 2003 blev den remixet (højst sandssynligt af nogle andre producere), men dog udgav T.U.P. den under eget navn i en "2003-udgave" som var en mere kommerciel house udgave.
Produceren Var D.J.F.R.A.N.K

:o
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

DjMail skrev:Nu har jeg ikke gider hente dine stjålne numre.
så bare fordi han reklamere med at han har hentet dem der vil du ikke hente dem? hvad tror du størstedelen af den musik der bliver delt her er? lovlig??
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hoopstar jeg konstaterede bare at jeg ikke kunne hører numrene, fordi jeg ikke gider ha ulovlige mp3ér på min computer.

Det er ikke alle som stjæler musik med arme og ben....
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

nej nej.. men derfor kan man da godt hente dem og hører dem og slette dem igen.. det er der vel ikke noget ondt i?
Besvar