Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
må nok indrømme at det er den rene larm i mine ører.! Vokalen passer slet ikke sammen med det track du har brugt. Desuden synes jeg ikke det er særlig nyskabende at tage pik og gay.! Alle laver jo bootleg med deres vokal og jeg er ved at være træt af at høre på dem.!
Det er sjovere at lave bootlegs med vokaler man ikke rigtig har hørt før.!
Deejay_Wonder skrev:må nok indrømme at det er den rene larm i mine ører.! Vokalen passer slet ikke sammen med det track du har brugt. Desuden synes jeg ikke det er særlig nyskabende at tage pik og gay.! Alle laver jo bootleg med deres vokal og jeg er ved at være træt af at høre på dem.!
For det meste tager folk vel bare det der er oppe i tiden?
Vil nu syge at rytmisk passer det meget godt.
Men måske burde han have pillet lidt ved pitchen, for der halter den nogle steder. Stemme og melodi lyder ikke godt sammen.
Jeg må indrømme, at det ikke lige er min kop pis. Rent teknisk er der ikke så frygteligt meget at komme efter, men det kunne være fint hvis den bpm var en tand højere, da jeg synes den har tendens til at virke lidt som om, at tempoet gradvist bliver langsommere og langsommere. Derudover ville det være fint, hvis acapellaen var skruet lidt ned i volume, jeg syens den virker meget høj i forhold til steppin out.
Men ellers et udmærket stykke arbejde, bliv endelig ved med at øve dig. Og hvis det betyder at du skal bruge andres idéer så er det helt fint, øvelse gør mester