Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Redaktør: Moderators
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599 Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:
Indlæg
af Feffe » 09 sep 2004, 17:49
kig på nogle billeder fra nogle af vores fester. Behøver du mere tid at tænke over, så drop det, for en ægte CA'er er ligeglad med design, så længe man er ens!
wlt
Indlæg: 390 Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:
Indlæg
af wlt » 09 sep 2004, 18:11
Jeg tænkte hverken design eller man er ens eller ikke
Bare generelt, hvad jeg får når jeg bestiller. Også har jeg det lidt med polo'er... At jeg er bred skulret og det er ikke fix med et lille ærme ;D
the sound won't listen!
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370 Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43
Indlæg
af Bykovsky » 09 sep 2004, 21:11
Closed - jeg tager ikke imod flere bestillinger end dem jeg allerede har svaret tilbage på via PM.
Satser stærkt på at nu levering til 30/9.
Endelig antal 31 stk. + 2 special lady shirts
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001 Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK
Indlæg
af DoMiNaToR » 09 sep 2004, 21:29
Hehe, nice med lady shirts, dem skal vi sgu have et billede af hvor de er trukket over 2 stk kvindemenneske
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370 Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43
Indlæg
af Bykovsky » 24 sep 2004, 09:24
Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131 Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48
Indlæg
af Zlinky » 24 sep 2004, 11:50
Bykovsky skrev: Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.
Kanon
nco
Site Admin
Indlæg: 6934 Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:
Indlæg
af nco » 24 sep 2004, 18:22
Læææææææææææææææækkert.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370 Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43
Indlæg
af Bykovsky » 28 sep 2004, 21:00
Så blev poloerne sendt
JayJay^^
Indlæg: 915 Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord
Indlæg
af JayJay^^ » 28 sep 2004, 22:03
Great
<---------------------------->
§1 I'm always right
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001 Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK
Indlæg
af DoMiNaToR » 28 sep 2004, 22:16
Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410 Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:
Indlæg
af YaKuZa_MaB » 28 sep 2004, 23:50
@TT DoMiNaToR ellers skal jeg fanme mnok pryde min ung drenge krop med sit hvalpe fedt med en! hehe
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156 Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40
Indlæg
af QrazyLeg » 28 sep 2004, 23:50
DoMiNaToR skrev: Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget
Selvom de er Ladyshirts har de ikke plads til så store bryster
Men nøøøøøøøj hvor jeg flår den pakke ud af postens hænder. Min garderobe trænger til en opfriskning
---edit----
Posten kendte åbenbart til voldelig adfærd og fik stoppet 2 stks polo i en postkasse der normalt knap kan indeholde et par dvdfilm
Top dollar for det arbejde du har lagt i det Bykovsky. De er satme lækre endnu en gang, og ankom i rette tid til at de kan nå at blive vasket, tørret og strøget inden CA-pot.
Ses vi... Det tror jeg nok vi gør
Senest rettet af
QrazyLeg 29 sep 2004, 14:58, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes " - Frank Lloyd Wright
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001 Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK
Indlæg
af DoMiNaToR » 29 sep 2004, 09:43
Wee, Så kom den kære postmand hele vejen fra øen til jydeland med min polo
Lyder som om vi får mindst en lady shirt af se
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769 Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:
Indlæg
af TheJackal » 29 sep 2004, 10:13
Håber dælme min polo når at dukke op senest torsdag... posten er ikke ligefrem den hurtigste i mit område, og vi cruiser mod hovedstaden fredag morgen kl 8.00
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
MaZe
CA Party Freak
Indlæg: 405 Tilmeldt: 23 apr 2002, 14:31
Geografisk sted: Skive
Indlæg
af MaZe » 29 sep 2004, 15:10
så er der også landet 2 stk. polo'er her
Syntes sku også det er et stort arbejde Bykovsky har gjort.... det skal han sku ha...
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131 Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48
Indlæg
af Zlinky » 29 sep 2004, 15:12
Selv om min polo er sand i stedet for hvid så er den sq alt for lækker
Endelig har jeg noget respektabelt tøj at rende rundt i - specielt når jeg skal til Berlin i næste uge
Drud
Indlæg: 1453 Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk
Indlæg
af Drud » 29 sep 2004, 15:51
Wuhuu, pakkeposten har været her
Så skal der bare lige deles ud til de andre som bestilte igennem mig. Men for pokker, det reddede lige hele ugen - nu er vi klar til fest på fredag
UnitedPublic
Indlæg: 1942 Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Indlæg
af UnitedPublic » 29 sep 2004, 16:32
Så tror jeg lige vi skal have byttet Zlinky, jeg har nemlig fået en hvid i stedet for en sand.
Rimelig træls for jeg har en hvid i forvejen så jeg vil helst af med den her
Nu håber jeg bare ikke det er de forkerte størrelser også.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
nco
Site Admin
Indlæg: 6934 Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:
Indlæg
af nco » 29 sep 2004, 16:57
Min er også dukket op. Eller anmeldelsen på den er hvert i fald. Skal ned på posthuset og hente den i morgen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
UnitedPublic
Indlæg: 1942 Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Indlæg
af UnitedPublic » 29 sep 2004, 17:33
Så fk vi tjek på det, rart
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_