Lavede også selv en på min gamle sony-ericsson for nogle år siden, alle kunne høre den, men det fede var at det ikke kunne bestemmes hvor den kom fra, det mærkedes bare som tinitus, så når jeg satte den på i klassen sad alle og kløede sig i ørene
Kan du hører denne ringetone..? *Update*
Redaktør: Moderators
Det kommer meget an på afspilleren, i quicktime lød det som en mellemting mellen piven og summen, mens i winamp var det bare en høj skinger lyd, vælger at tro på winamp.
Lavede også selv en på min gamle sony-ericsson for nogle år siden, alle kunne høre den, men det fede var at det ikke kunne bestemmes hvor den kom fra, det mærkedes bare som tinitus, så når jeg satte den på i klassen sad alle og kløede sig i ørene
-
mikeman dk
- Kontakt:
jeg kan ikke høre den, men sidder også og har ca 200 tlf samtaler om dagen så er nok en smule døv
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?