Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så ender det jo med der ligger IT-Chefer og sover i opgange i hele Boltens Gård. Jeg tvivler på vi kan få alle piraterne med. Men en enkelt eller to skulle nok være muligt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
haha.. jeg advarede mod de it-chefer som røg helt ned på maven... så det er ikke min skyld der kom svagdrikkere... skidt med det.. det er kun de "ægte" it-chefer som kommer med denne gang.. så mon ikke.. kunne da være spas med et par er piraterne... BB er forhåbentlig frisk og hva med valle...
Anyway... så møder jeg op ene mand (istedet for to som det står).
@ mail... Jeg er ikke klar på at køre. Ud og se med DSB istedet.
Andre end mig med tog, fra Bøhlandet?
Hvis der er nogen der har plads til 3/4 mand på et gulv? Så er jeg tilfreds
QrazyLeg. Hvis du er frisk på at gå 5 etager op, så har jeg en overnatningsmulighed i min lejlighed som ligger under 400 meter fra festen, så har du jo sparet en evt. taxatur.
bare rolig qrazyleg, du skal ikke ligge i ske med mig, du får dit eget rum.
<center><br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Maze din gamle genthelman! Men bare så i ved det jeg har taget den billet der hedder at ligge og høre på feffe der hvisker søde ting i ens øre fordi han tror det er en kælling der ligger ved siden af ham!
for dem der ikke fattede den! jeg har sengen hos feffe sammen med feffe LOL
Disease- skrev:jeg skal til oldemors årlige julefrokost lørdag formiddag.
Og hvad så?!! Jeg skal til fødselsdag i Århus lørdag formiddag, det klarer jeg da fint. Bare tidligt hjem til Esbjerg og hente familien og så afsted igen
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_