Stedet er booket. Dj'sne vælter ind og det hele burde spille.
Jeg mangler bare folk møder op. I må meget gerne stadig tilmelde jer her på boardet!
Den officielle aldersgrænse vil selvfølgelig hedde +18 og jeg kan intet love for dem som er under!
Indgang vil ligge omkring 40 kr, vil jeg tro og ca normale barpriser.
Jeg håber at folk fra kbh vil være gæstfrie, så vores jydevenner har en mulighed for at overnatte. Men det må være op til de enkelte at tage individuel kontakt
Jeg kunne godt tænke mig folk kom med et seriøst bud på om man kan/vil komme og evt hvorr mange man kan slæbe med.
Du skal ikke skrive hvis du ikke kan komme, medmindre du er en af de faste fest aber fra CA som ved at jeg regner netop med din tilstædeværelse!!
Jeg håber virkelig det kan blive til noget
-------------------------------------------------------------------------------------
on3: 8 stk
nco: 3 stk
nhawk: 3 stk
Yakuza: 4stk
bpm: 10stk
qrazyleg: 2 stk
Feffe: 10 stk
hpy
psyclone
Jackal
Klausen
Disease
haude
fairground
kloojve
mcbigmack
maze
alte badeand
legolasdk
Ialt: 53
Jeg har opgivet at følge med i hvor mange vi blir, men jeg tror vi ender på de 200...
-------------------------------------------------------------------------------------update:
Hvis folk skal have fat i mig på selve aftenen, kan man ringe på 24822564, medmindre man er så heldig at have mit personlige nr. 24822564 vil senere på aftenen, blive lagt ved dj pulten, så man kan requeste nr. Det er dog op til dj'en om han vil spille lortet eller ej
--------------------------------------------------------------------------------------
Update 27/9-04
Hvis folk har mulighed for at printe flyeren ud og aflevere den i døren, ville jeg blive glad. Grunden til det er at jeg gerne vil prøve at tælle hvor mange fra CA som er med til festen!
flyer kan hentes her: http://www.feffe.dk/flyer.jpg
Har man ikke flyeren med, så gør det ikke noget. dvs alle blir lukket ind uanset hvad