CA POT KBH på diskotek Strawinsky.<- mission complete!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

CA POT KBH på diskotek Strawinsky.<- mission complete!

Indlæg af Feffe »

SÅ ER VI FUCKING KØRENDE!!!!

Billede

Stedet er booket. Dj'sne vælter ind og det hele burde spille.

Jeg mangler bare folk møder op. I må meget gerne stadig tilmelde jer her på boardet!

Den officielle aldersgrænse vil selvfølgelig hedde +18 og jeg kan intet love for dem som er under!

Indgang vil ligge omkring 40 kr, vil jeg tro og ca normale barpriser.

Jeg håber at folk fra kbh vil være gæstfrie, så vores jydevenner har en mulighed for at overnatte. Men det må være op til de enkelte at tage individuel kontakt

Jeg kunne godt tænke mig folk kom med et seriøst bud på om man kan/vil komme og evt hvorr mange man kan slæbe med.

Du skal ikke skrive hvis du ikke kan komme, medmindre du er en af de faste fest aber fra CA som ved at jeg regner netop med din tilstædeværelse!!

Jeg håber virkelig det kan blive til noget

-------------------------------------------------------------------------------------
on3: 8 stk
nco: 3 stk
nhawk: 3 stk
Yakuza: 4stk
bpm: 10stk
qrazyleg: 2 stk
Feffe: 10 stk

hpy
mail
psyclone
Jackal
Klausen
Disease
haude
fairground
kloojve
mcbigmack
maze
alte badeand
legolasdk

Ialt: 53

Jeg har opgivet at følge med i hvor mange vi blir, men jeg tror vi ender på de 200...

-------------------------------------------------------------------------------------update:

Hvis folk skal have fat i mig på selve aftenen, kan man ringe på 24822564, medmindre man er så heldig at have mit personlige nr. 24822564 vil senere på aftenen, blive lagt ved dj pulten, så man kan requeste nr. Det er dog op til dj'en om han vil spille lortet eller ej

--------------------------------------------------------------------------------------
Update 27/9-04

Hvis folk har mulighed for at printe flyeren ud og aflevere den i døren, ville jeg blive glad. Grunden til det er at jeg gerne vil prøve at tælle hvor mange fra CA som er med til festen!

flyer kan hentes her: http://www.feffe.dk/flyer.jpg

Har man ikke flyeren med, så gør det ikke noget. dvs alle blir lukket ind uanset hvad
Senest rettet af Feffe 02 okt 2004, 17:07, rettet i alt 19 gange.
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

..

Indlæg af \\On3 »

Det lyder fanme fedt!...nice nok der Feffe-drengen!

Jeg vil nok kunne slæbe en 7-8 stykker med....

smutter nu da kl er 4.55 og jeg er totalt i hegnet!

Snakz der...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg er med. Jeg kan også godt rive nogen stykker med. Det er der garanti for. Jeg er lige kommet fra arbejde, så jeg er desværre ikke i hegnet :(
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Jeg er da frisk ! ;)
og satser med på at ha polo på det tidspunkt!!! WEE =)

men kan satser med jeg kan slæbe en 2-3 stykker med evt.
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

inden vi kommer for langt ind i projektet, så tænkte jeg om det ikke var lidt for tæt på festen hos drud?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

ja det har jeg os tænkt over?? hvad sir i andre? der er jo klart forskel på arrangementet. Denne her fest ser jeg som den abselutte CA fest, hvor DJ´s både fra os af og fra MegaMixers forhåbentlig gir den go gas. Vi kan også vente til omkring 1/11?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg kan ikke se hvad der skulle forhindre mig i at dukke op. Ligesom Jackal, Klausen og Disease også burde være at finde blandt gæsterne + det løse som vi garanteret kan slæbe med fra Vestjylland.

Dog mener jeg der bør være en hvis kvalitetsmæssig grænse for hvem der skal have lov til at spille, f.eks. vil jeg ikke anbefale mig selv :lol:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Som udgangspunkt tror jeg ikke at jeg kommer, har simpelthen for meget andet jeg også skal nå som koster en del knaster. Fødselsdagsfest, indflytterfest, weekend i København, fest på rytmeposten (CA POT Odense) og en tur til Tiesto In Concert 2. Alt sammen i september og oktober.

Dog vil jeg ikke helt afskrive at jeg kommer, betyder bare jeg lever af pasta og tun de næste par måneder. Men nok tvivlsomt jeg kan slæbe andre med, da de også bruger en del penge på fester det næste stykke tid.
Disease-

Indlæg af Disease- »

United Public skrev:Jeg kan ikke se hvad der skulle forhindre mig i at dukke op. Ligesom Jackal, Klausen og Disease også burde være at finde blandt gæsterne + det løse som vi garanteret kan slæbe med fra Vestjylland.
Medmindre der sker noget helt uventet lyder det ikke usandsynligt :D
-Disease-
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Nice feffe jamen jeg vil regne med jeg kan flå omkring 3 til 5 med! ellers køber jeg sku bare sprut for 5 hehe!!

Så skriv mig op jeg er fresh!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

United Public skrev:Jeg kan ikke se hvad der skulle forhindre mig i at dukke op. Ligesom Jackal, Klausen og Disease også burde være at finde blandt gæsterne + det løse som vi garanteret kan slæbe med fra Vestjylland.

Dog mener jeg der bør være en hvis kvalitetsmæssig grænse for hvem der skal have lov til at spille, f.eks. vil jeg ikke anbefale mig selv :lol:
Er sgu' også frisk... :)

Og kan sikkert også godt slæbe en del folk med... heriblandt et par meget kompetente pladevendere... ;)

Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
McBigMac
Geografisk sted: CPH! - Valby
Kontakt:

Indlæg af McBigMac »

Ingen fest uden bamsefar!
"Who is General Failure and why is he reading my A: Drive ?" - WP

"Why do chineese people not look at me when i talk to them ?" - US
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

...

Indlæg af \\On3 »

hvad med flyers? Invitere folk fra CPH (gæsteliste aka invitation krævet)...

Blot en idé?

Regards, \\On3
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Nu har jeg siddet og kogt lidt over det hele og kommet frem til det muligvis blir en gay fest.

Største delen af dem fra CA og MM er drenge. Størstedelen af dem der hører den gode musik er drenge...

Hvad synes folk om en fest primært drenge?

Hvad kan man gøre for at få damer med?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Feffe skrev:Største delen af dem fra CA og MM er drenge. Størstedelen af dem der hører den gode musik er drenge...

Hvad synes folk om en fest primært drenge?

Hvad kan man gøre for at få damer med?
True true.. Men det må man næsten acceptere når man skal holde sådan en kom-sammen-fest-ting her.

Der er ikke lige en sygeplejeske-fest eller lign. vi kan slå festen sammen med ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
123123
Chart Attack VIP

Indlæg af 123123 »

Ah, så fuck det
Jeg er in - Det samme er Psy\Clone

Tror jeg da nok.. Har ik' lige spurgt..
Gah, han har ikke råd..
Jeg betaler, så LUK RØVEN Jakob.. Tak!
Eller... Fuck - Koffeinchock :/

Onkel Festig & Pædoclone er med!
- Med eller uden plader, your call Feffe :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Yes yes... Jeg er game! ;D
Feffe
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Så er vi hermed officielt rullende den 1/10. jeg har fået bekræftelse fra stravinsky om at stedet er vores.

Jeg håber helt vildt folk vil bakke op om arrangementet så vi kan fortsætte med at holde fester samme sted noget oftere.

Jeg vil gøre alt for at få lidt gode tilbud i baren. osv.

Pt savner jeg nogle kvalificerede dj's som vil vende nogle skiver. Det skal være folk som mener de er kvalificerede. Er det dig, så skriv til mig.

PT mangler jeg også en til er lave en flyer. Men det har the jackal ellers lovet, dog er han ikk så nem at få fat i
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Skal nok prøve og komme med et evt forslag til flyer her engang en af dagene ;)
Billede
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

Øhh

Jamen det lyder da ikke helt dumt.... Skal prøve at slæbe A|te og Badeanden med på Tour....
Drud^ ikke noget problem hvis du skal samles op midt på fyn... hehe

Men hvordan ser det ud med sovepladser hvis man skulle sove et par timer inden hjem turen?
Besvar