Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Min macbook powercable knækkede fra hinanden idag, og jeg sidder og skal aflevere linjespeciale den 3. og skal til eksamen den 4.! og mac'en er løbet tør for strøm, så må håbe at en eller anden forretning i Esbjerg har sådan en mac poweradapter som jeg så kan købe den 27., men det bare 3 dage som skulle bruges på opgave og eksamen!! ARGH! 
for helved.. Newz.dk er cracket, så nu er man nødt til at ændre pass over alt..
meget trist.. DØ TGG..!!!newz.dk skrev:Systemet de brute til at komme ind var en gammel version af vores banner system, som jeg havde glemt at få fjernet fra apache
Brugerlisten hvor passwords stod ucrypteret var fra et gammelt database dump, som jeg havde glemt at slette, og siden den nye verison er lagt online har alle passwords været hashet, så jeg tvivler på det er dem de har listet.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Surt...Ocean skrev:Min macbook powercable knækkede fra hinanden idag, og jeg sidder og skal aflevere linjespeciale den 3. og skal til eksamen den 4.! og mac'en er løbet tør for strøm, så må håbe at en eller anden forretning i Esbjerg har sådan en mac poweradapter som jeg så kan købe den 27., men det bare 3 dage som skulle bruges på opgave og eksamen!! ARGH!
Jeg ved at Merlin er aut. apple-forhandler.. så mon ikke du kan finde en der..!?
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Heldigvis er jeg ikke på den listechreddy1 skrev:for helved.. Newz.dk er cracket, så nu er man nødt til at ændre pass over alt..
meget trist.. DØ TGG..!!!newz.dk skrev:Systemet de brute til at komme ind var en gammel version af vores banner system, som jeg havde glemt at få fjernet fra apache
Brugerlisten hvor passwords stod ucrypteret var fra et gammelt database dump, som jeg havde glemt at slette, og siden den nye verison er lagt online har alle passwords været hashet, så jeg tvivler på det er dem de har listet.
check selv om man er en af dem som har fået sit password stjålet:
http://linuxholocaust.blogspot.com/
ARGH.. har lige mistet alt musik på min stationære.. takket være min vista crack ikke fungerede på SP1.. så skulle jeg aktivere den, men havde ingen key.. så så ingen anden udvej end at ominstallere skidtet, dog med xp denne gang.. det får jeg så gjort, og ka ikk forstå hvorfor jeg ikk ka finde alt mit musik, hvorefter jeg kommer i tanke om at jeg har været så dum at kopiere det over på c drevet

heldigvis kan jeg dog nogenlunde huske alt musik jeg havde derpå..
men alligevel.. det var så allerede 2008's brøler, fra min side..
heldigvis kan jeg dog nogenlunde huske alt musik jeg havde derpå..
men alligevel.. det var så allerede 2008's brøler, fra min side..
Jeg møder 1. februar....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
var ude og skate med et par venner i dag, vi havde sat et rail op på en 11 meter, vi tog den et par gange, hvorefter en af mine venner vælger at vælte omkuld på den..
Han lander simpelthen med benene på den ene side og hovedet på den anden side så han får en kæmpe mavepuster.. desuden er der lige den detalje at hans arm kommer ind på maven af ham mens han lander så hans arm den knækker sammen RUNDT OM RAILET! har fandme aldrig set noget lign. i min unge alder
fuck det var klamt, og synd for drengen.. han blev hentet af ambulancen..
Han lander simpelthen med benene på den ene side og hovedet på den anden side så han får en kæmpe mavepuster.. desuden er der lige den detalje at hans arm kommer ind på maven af ham mens han lander så hans arm den knækker sammen RUNDT OM RAILET! har fandme aldrig set noget lign. i min unge alder