Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

weisz

Indlæg af weisz »

hold kæft en (i mangel af bedre ord) "#€)(O!€"#%&! !!! Han har totalt ødelagt det hele for ham selv jo ! Har absolut NADA til overs for ham og hans såkaldte Netradio-virksomhed ! Fuck en gøgler ! en lille slimet tyv, magter ikke folk som ham,

Mickey Greve Hedemann, dit navn er printet ind, fra nu af:!: Du står for præcist alt det jeg foragter hos folk i den her branche, sidde der på dit værelse og promovere dig selv, på andres bekostning, og tro du er verdens-mester fordi du kan sidde der og lave "net-radio" !?
kan du ikke bare lægge dig til at dø ? og lad nu være med at vær en udgift for vores samfund... ikke noget med at brug offentlig transport som hjælpemidler, nej, bare stille og rolig læg dig hen i et hjørne, spil lidt radio for dig selv... og bare lad tiden gå sin stille gang.

Hvis admin ikke så gerne ser, denne form for "had" komme til udtryk, må du gerne slette mit indlæg :-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
sweebz

Indlæg af sweebz »

Det er faktisk synd han har stjålet det bootleg der, hvis han har?.

Det er ret stort at ha lavet den radio kanal der, synes jeg ihvert fald.

Ærgeligt at ødelægge det for sig selv på den måde
weisz

Indlæg af weisz »

Og hvis han endelig er så sikker, kunne det da været meget sjovt at vise denne sag for både Rune RK & Breum.. skulle mene de 2 har pillet ved nogle knapper og burde vide noget omkring producering.. Og hvis de 2 har bare en form for faglig stolthed, tror jeg nok de har et par ting at sige omkring Mickeys virksomhedsgrundlag..........!
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Fairground skrev:
CCK^ skrev:Tror næppe i finder ham i kbh :) DJ UNA/Mickey Gee/Mickey Greve er fra Faaborg

http://www.fyens.dk/article/789597:Faab ... o-for-unge
Hmm på hans side står der han spiller på Palæet i lyngby og ENVY ligger eller lå jo også i Kbh så han må jo slå sine folder herovre engang imellem!!!
Nej Diskotek Palæet i Faaborg :), men han står dog ikke som resident. Skal dog ikke sige om han får lov at spille der engang i mellem. ENVY "rygtet" giver jeg ikke meget for :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Nå der er flere som har det navn.. sorry.. Faaborg er langt væk heh!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Nu er Danmark jo ikke så stor, men når man tager UNAs IQ med i beregningen, så tror jeg chancen er minimal :)
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Hehe nyeste bruger på boardet: DJ UNA
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

CCK^ skrev:Hehe nyeste bruger på boardet: DJ UNA
hahaha
webzi

Indlæg af webzi »

CCK^ skrev:Hehe nyeste bruger på boardet: DJ UNA

hahahha ;D
harald

Indlæg af harald »

CCK^ skrev:
Fairground skrev:
CCK^ skrev:Tror næppe i finder ham i kbh :) DJ UNA/Mickey Gee/Mickey Greve er fra Faaborg

http://www.fyens.dk/article/789597:Faab ... o-for-unge
Hmm på hans side står der han spiller på Palæet i lyngby og ENVY ligger eller lå jo også i Kbh så han må jo slå sine folder herovre engang imellem!!!
Nej Diskotek Palæet i Faaborg :), men han står dog ikke som resident. Skal dog ikke sige om han får lov at spille der engang i mellem. ENVY "rygtet" giver jeg ikke meget for :)
han har spillet på palæet i faaborg et par gange men efter skulle være fyret fordi ejeren ej gad have ham mere, der var vidst flere ting ved una som ejeren ikke rigtig kunne klare så han røg ud igen

og for at sige det lige ud så har una aldrig nogen sinde kunne mixe på hardware og det har altid været laptop med VDJ og beatlock mun ikke det kunne være pga. skills mangel han røg ud? jeg skal ikke kunne sige det men en ting er sikker una høre ikke hjemme bag en pult eller noget andet som folk skal feste til for han kan ikke lave en fest

men at han har spillet på palæet i faaborg er rigtig men det varede ikke længe før han var ude igen. men una har ikke være jockey andre steder selv om nogle siger andet :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Vi kan jo spørge ham selv. Han har jo åbenbart været herinde.
BØH
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Knægten har jo aldrig været i nærheden af at spille et set på Envy. Hvis han nogen sinde har rørt noget derinde, har det været en ½ time inden et gymnasie afholdt årsbal eller lign.

Envy rygterne burde være manet til jorden !
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvor vidt folk kan mixe på hardware kontra software, så vil jeg dog forsvare, at jeg mixer ad helvede til live. Jeg skal også helst have en computer at arbejde med, da jeg er halvt tone døv :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
k-roy
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af k-roy »

DjDabst4r skrev:DJ UNA har spillet i 3 år på diverse clubs i dk iflg. mine kilder, han har blandt andet været house resident på envy inden det gik helt skævt.
Nu kender jeg Una privat, og vi snakker ik om den samme så...
Gutten her som har den net radio, har helt sikkert ik spillet i 3 på diverse clubs, han er lige begyndt på Palæet her sidste år.
Han har kørt radio længe, men det os det.
weisz

Indlæg af weisz »

hey ! nogen der kan lave re-up af DWR´s bootleg =0) ?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det er stadig oppe.
BØH
Calmar

LOL

Indlæg af Calmar »

Hejsa sad inde på Specific Radio chatten (dj una's) så kom DWR sang også skriv jeg fed sang hvis det nu var Dj una der havde lavet den 10 sec efter var jeg bannet fra chatten hold da op de kan bare ikke lig man laver sjov der inde haha
Donny M

Indlæg af Donny M »

Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Re: LOL

Indlæg af Giimpen »

Calmar skrev:Hejsa sad inde på Specific Radio chatten (dj una's) så kom DWR sang også skriv jeg fed sang hvis det nu var Dj una der havde lavet den 10 sec efter var jeg bannet fra chatten hold da op de kan bare ikke lig man laver sjov der inde haha
Haha .. :P Nice lavet .
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Indlæg af Stim »

Det er sgu ved at tage fart dit bootleg dwr - har bare her over påsken været i mange forskellige selskab som liiige skulle have den over højtalerne. Så godt klaret maaan :D
Besvar