Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Ja, nu blev jeg jo lige interesseret i hvad man kunne gøre af nummeret fra stacok's tråd og synes det var sjovt at lege med. Synes det er svært at trække den i langdrag, da 80% af hendes vokal bare er omkvædet om og om igen - derfor ville jeg ikke vade rundt i vokalen for længe.
Nummeret er bygget op af:
- Breum og RK - Højere Vildere (Indlende)
- Cumfiesta - Lækker (Looped, Sampled og kortet ned)
- Christine Milton - Tilbage (Vokal, Stærk kortet ned, sampled)
kanon arbejde..
fra starten vidste jeg sq ikke helt hva jeg synes om den, men efter en del gange i winamp, er jeg blevet ret vild med den ..
Tilbage og Super Lækker kører sq pisse godt sammen..
chreddy1 skrev:kanon arbejde..
fra starten vidste jeg sq ikke helt hva jeg synes om den, men efter en del gange i winamp, er jeg blevet ret vild med den ..
Tilbage og Super Lækker kører sq pisse godt sammen..
goafreak skrev:Jeg synes ærlig talt det lyder som noget der er bikset sammen på 5 minutter.
Jeg er ikke ret vild med det.
Kan dog godt lide den måde du har cuttet i vokalen på.
Det er heller ikke ret langt fra. Jeg har brugt cirka 35-40 minutter på det inkl. lidt tænketid. Vidste ikke rigtig, hvad man kunne lave anderledes ved den ud at det føltes som om, at den bare var trukket lang "for at blive trukket lang".
Hvis du har nogen ideer til udvidelse eller ændring, så kunne det jo være man kunne lave noget om på den
Grunden til, at jeg lagde den op var nemlig, at jeg ikke selv kunne finde mere at ændre.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
dwr skrev:Iøvrigt - Hvis nogen skulle have lyst til at arbejde videre på dette projekt, så har jeg det liggende som en acd-zip fil med alle tilhørende filer og projekt-opstilling klar til at blive loaded ind i Acid 6.0.
Har lavet lidt, er langt fra færdig, det sidste vokal jeg har lagt ind skal ikke ligge der men vil udvide beatet så den bliver længere og der kommer et stykke med den vokal og så lidt mere, men skal op og have is nu så når ikke mere, ville bare lige dele, der er kun ændret lidt i starten ..
Er der slet ikke nogle som har en "idiot" guide til acid ?
Kunne godt tænke mig at komme igang med det, men det er aldrig rigtig blevet til mere end tanken, og så en enkelt tråd :s
Du kan jo eventuelt forsøge dig med det lidt og så skal du være velkommen til at hente den fil ovenfor, så du kan prøve at rode lidt med noget der allerede er blevet sat så at sige... Sådan så du har en idé om, hvordan det ser ud "i brug"
Held og lykke samt God fornøjelse.