Til de Proffe Dj's !
Redaktør: Moderators
Til de Proffe Dj's !
Hey!
Ville hører om i kunne hjælpe lidt...
Vil gerne starte på et nyt mix, men ville hører hvilke programmer i bruger til F.eks at lave en fed intro og hvad i tænker når i vil lave en intro. Og Når i skal vælge sange til mixet, hvilke overvejelser gør i så ?
Altså kunne godt tænke mig at få nogle tips til :
-En Fed Intro evt. bruger i nogle specielle programmer til det.
-Overvejelser til hvilke sange i vil bruge.
... Og hvilke programmer bruger i (udover ACID) hvis det er det i bruger og eller bruger kun det.
Ville hører om i kunne hjælpe lidt...
Vil gerne starte på et nyt mix, men ville hører hvilke programmer i bruger til F.eks at lave en fed intro og hvad i tænker når i vil lave en intro. Og Når i skal vælge sange til mixet, hvilke overvejelser gør i så ?
Altså kunne godt tænke mig at få nogle tips til :
-En Fed Intro evt. bruger i nogle specielle programmer til det.
-Overvejelser til hvilke sange i vil bruge.
... Og hvilke programmer bruger i (udover ACID) hvis det er det i bruger og eller bruger kun det.
http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=1577
Der er en poll med hvilke programmer der bliver brugt ud over Acid til at mixe i
Der er en poll med hvilke programmer der bliver brugt ud over Acid til at mixe i
Hvis tryx ikke allerede ved det, saa fortaeller jeg det lige... Reason er ikke et mixing program (helt teknisk set, saa er acid heller ikke, men det er ligemeget). Reason er et produktionsprogram (til at producere musik/lyde/etc - bare lige til de helt dumme)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Word!DjMail skrev:vil da også lige smide min mening hehe.
synes det er hamrende forkert at en som computer mixer for en DJ. men er måske bare min mening hehe
Eneste måde jeg kan gå lidt med til det på er hvis man bruger f-eks traktor dj et eller andet. hvor man laver mixet realtime ikk det der megamix pjat hehe
Men så er det jo godt man også har sine turntables, så man med rette kan kalde sig DJ