REQ: Carpark North Dance remix
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
REQ: Carpark North Dance remix
hej alle!
Efter jeg lige har hørt P3, spillede de et nummer med Carpark North, som hed Carpark North Human bean (Deres nyeste singel var det) Remix af et eller andet jaylight remix. Den var ihvertfald fed, og lavet til programmet, eller sådan noget. Nogle som ligger inde med den?
Efter jeg lige har hørt P3, spillede de et nummer med Carpark North, som hed Carpark North Human bean (Deres nyeste singel var det) Remix af et eller andet jaylight remix. Den var ihvertfald fed, og lavet til programmet, eller sådan noget. Nogle som ligger inde med den?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hejsa igen!
Efter at ha' skrevet en mail til P3. har jeg fundet frem til navnet. her er hvad de skrev tilbage:
Hej Andreas,
Carpark Norths pladeselskab er ikke klar over PT om Jack to life remixet af "Human"
bliver officielt udgivet. Jeg tror at de går og tester det lidt for tiden og bedømmer
efter responsen.
Tak for at du lytter med!
MVH
Nicolai Molbech
Før Festen på P3
Så det mix jeg søger hedder som sagt Jack to life Remix af Human. Nogle som kan skaffe det, eller bare har hørt det? For det er sq super fedt!
Efter at ha' skrevet en mail til P3. har jeg fundet frem til navnet. her er hvad de skrev tilbage:
Hej Andreas,
Carpark Norths pladeselskab er ikke klar over PT om Jack to life remixet af "Human"
bliver officielt udgivet. Jeg tror at de går og tester det lidt for tiden og bedømmer
efter responsen.
Tak for at du lytter med!
MVH
Nicolai Molbech
Før Festen på P3
Så det mix jeg søger hedder som sagt Jack to life Remix af Human. Nogle som kan skaffe det, eller bare har hørt det? For det er sq super fedt!
Faktisk første gang jeg har hørt noget fra Carpark North jeg kan holde ud at høre på... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright