Så tryx, nu fik jeg det til at virke...
Har hørt dit mix, og må sige at nogle steder lyder det sq cool og andre steder knap så godt...
00:00-00:35
Introen er sq okay, og overgangen til første trax er også okay..
00:35-02:12
Lækkert mix der kommer, men du skal lære at for meget bass ikke lyder godt

Nu er det lang tid siden jeg har rodet med at mixe, så kan ikke huske hvad det hedder, men Acid (hvis du bruger det) har en funktion som gør at den tilpasser (med din hjælp) bassen, så det ikke lyder for overdrevet...
02:12-03:10
Lyder fedt den måde det stopper på, og fed ide med at bruge originalen og derefter smide Tune Up! - Forever Young på, men det lykkes ikke helt, hvis du lytter efter kan du høre at den kommer for tidlig, og at den ikke starter på det rigtige tidspunkt (snakker om Tune Up! - Forever Young) Men ellers fed ide
03:10-04:21
Ideen er sq god nok (igen) men det hænger ikke rigtig sammen. Jeg tror det ville have lydt bedre hvis du have ventet til vokalen var færdig i Tune Up! - Forever Young og så begynde mixet, for de passer jo sammen. Overgangen i mixet er alt for hurtig, et mix skal nydes
04:21-05:42
Kanon

Ved godt jeg modsiger mig selv nu, men nogen bratte overgange lyder bare kanon..
05:42-07:28
Det lyder godt, det passer godt sammen... lækkert!
07:28-09:26
Igen en temmelig brat overgang, som så bagefter går over i et mix som du vælger at fade ud....i mine øre ik specielt godt... Prøv i stedet at lave længere mix...(Ved jeg gentager mig selv mange gange) (I øvrigt TOTAL FEDT NUMMER Jan Wayne - Mad World Club Mix)
09:26-11:47
Mixet kommer for pludseligt, det passer ikke sammen, og når mixet køre over i The Key, The Secret kan man høre på lydkvaliten at det er en anden sang... Det har Acid også noget der kan hjælpe dig, men kan heller ikke huske hvad det hedder. Sådan noget skal bare ikke være med i et mix...
11:47-16:03
Yes sir. Lyder kanon cool da du sampler med Funky Beatz, men når du begynder selve mixet, passer det ikke rigtig sammen og det ender med at blive en pløret samling, som du bliver nød til at redde med et cut mix....
16:03-18:35
Hvis du lytter efter kan du høre at du mixer for tidlig, den skulle lige have haft ½ sek mere...og din slutning kan jeg ikke rigtig se meningen med, trækker lidt ned på kvalitien af mixet....
Men vil give dig 2 stjerner ud af 5.
* *
Der skal også tages højde for at det kun er dit 2. mix, så sys det er godt gået. Øvelse gør mester
Håber du kan bruge det til noget..
/Dj Pantheon