Req: Tracket fra Nokia 7280 Reklamen

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Tracket fra Nokia 7280 Reklamen

Indlæg af Zster »

Ja subj. siger det hele.

Nogle der kan hjælpe?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Up up :)

Det er en lidt mikset stilart. Der er blandt andet noget klarinet der går lettere amok og en kvinde stemme der svjh. synger noget ladada-didi-da osv..

Det er de reklamer der er meget new-age inspireret, damer i laktøj og hår sat op i stramme hestehaler...
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
moejensen

mon ikke det er den her

Indlæg af moejensen »

Zap Mama - Take Me Coco
moejensen

ikke den...

Indlæg af moejensen »

Det gik lidt for stærkt, det er ikke den
moejensen

så skulle den være der

Indlæg af moejensen »

Sangen hedder: Song Zu - Nokia Vanity