Nogen der skal med Ungrejs til Calella?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Smejs

Nogen der skal med Ungrejs til Calella?

Indlæg af Smejs »

Jeg er nemlig blevet rejseleder i Calella for ungrejs her til sommer, så skulle nogen af jer med bussen derned, vil jeg gøre hvad jeg kan for at få banket noget af det gode musik på...
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

kører den samme bus forbi lloret?
Smejs

Indlæg af Smejs »

ved det faktisk ikke endnu...har ikke fået så mange oplysninger bare at jeg skal med den til calella...men ellers ses vi i hvert fald til grisefesten hvor både llorett de mar og calella mødes...den fest er simpelthen superfed!!!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu er jeg efterhånden ved at være for gammel både til Llorett og Calella, og har skam også været begge steder. Men et er sikkert, jeg skal ikke med bus der ned. Det gider jeg ikke. Har været med bus til Val Thorens engang, det var rigeligt. De gange jeg har været sydpå, har alle gange været med fly.

Men jeg skal helt sikkert syd på i år. Men hvor det bliver, er endnu ikke besluttet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Skal med isildur til llorent den 20/6 tar vi fra kbh.
Billede
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

Tager til Lloret med Uptours til sommer :D
Get up & Dance .
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Vi er 7 venner der tager til Lloret og så går jeg i klasse med 1 pige som skal derned, samme hotel, bus og tidspunkt sammen med 4 andre piger.

Det bliver skide sjovt.

Og selvfølgelig er fly let men det er også fedt med bus. Ligge i bussen med tømmermænd og feste i 40 graders varme og pisse på toilettet hele tiden...det kan da ikke blive bedre
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Har været i Lloret de sidst 2 år, så i år tager vi et smut til sunny beach i bulgarien.
Bandit^
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

har været i lloret 2 gange for nogle år siden. dengang kørte vores bus videre til callela. men derfor er de tjo ik sikker den gør i år hehe.

anyway er også blevet for "voksen" til lloret og callela. forventer ihvertfald mere af mine ferier end skumparties, 16 årige piger og klumpede djs på klubberne. Ja jeg ved godt at de til tider river nogle tunge drenge hjem. men er endnu ik blevet forbløffet.

min sommerfeire blir enten ibiza, sunny beach eller svedige vamle fordrukne løkken hehe
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

Jeg er blevet imponeret af deres dj's dernede ;D
Get up & Dance .
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:har været i lloret 2 gange for nogle år siden. dengang kørte vores bus videre til callela. men derfor er de tjo ik sikker den gør i år hehe.

anyway er også blevet for "voksen" til lloret og callela. forventer ihvertfald mere af mine ferier end skumparties, 16 årige piger og klumpede djs på klubberne. Ja jeg ved godt at de til tider river nogle tunge drenge hjem. men er endnu ik blevet forbløffet.

min sommerfeire blir enten ibiza, sunny beach eller svedige vamle fordrukne løkken hehe
Vi skulle have været på Ibiza igen, vi havde bestil lækkert hus og det hele, men alt blev spoleret, da det gik op for os, at ingen danske bureauer sender folk derned mere :(

KLAR DET FEDESTE STED AT FESTE - nå fuck det, min tur i år går til London (og det bliver for at læse) - fedt ikke? Så har jeg lige 3 uger i August, hvor jeg ikke helt ved hvad jeg vil - måske bare drikke mig ned i Fælledparken hver dag? Det er bestemt en mulighed, jeg vil overveje nøje ;D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Nu er jeg efterhånden ved at være for gammel både til Llorett og Calella, og har skam også været begge steder.
I hear ya, mine venner tager til Llorett (tror jeg), men det er altså lidt for nedtur. Det er meget fedt, at vade rundt i teenage piger, der bare skriger på pik, men det har man ligesom prøvet...

Kan kun anbefale det dog - til folk af en respektabel alder ;) Har haft nogen super fede ture derned i tidernes morgen. Men nu må man til at bruge 10 kilo på en anden og smartere måde, og denne gang bliver det et tre-ugers studie ophold i London. Tænk at man er blevet så moden, at man tænker på fremtiden, fatter det heller ikke selv.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:I hear ya, mine venner tager til Llorett (tror jeg), men det er altså lidt for nedtur. Det er meget fedt, at vade rundt i teenage piger, der bare skriger på pik, men det har man ligesom prøvet...
Alene de linier du skrev der Frz, det får mig til at overveje endnu en tur der ned. Men jeg tvivler sgu' på jeg kan lokke nogen med på min egen alder. Ibiza, Calella, Llortt de Mar og Kos har jeg været på. Jeg ved sgu' ikke hvad det skal være i år. Der er jo heller ingen der siger det skal være en uge med monsterdruk. Men jeg må jo blank erkende at det er det som jeg har mest lyst til.
FrZ skrev:Vi skulle have været på Ibiza igen, vi havde bestil lækkert hus og det hele, men alt blev spoleret, da det gik op for os, at ingen danske bureauer sender folk derned mere :(
Jeg var på Ibiza i 1999. Det var så fedt. Så fede diskoteker, og så fedt musik. Det var dengang det stadig var pesatas der var møntfoden, og året før havde jeg været i Calella. Det var noget dyrer på Ibiza. Så i dag må det være rigtig dyrt efter €uroen er kommet. Men fed fed ø. Dog lidt for mange englændere. I øvrigt også en af de ferie jeg har fået smurt mig flest lussinger på. Først af en politibetjent, som der liiiiiiige ville indskærpe at man ikke gik og råbte og skreg på gaden. Anden gang var af en ung smuk pige fra London (ja der er smukke engelske piger), jeg havde ellers varmet godt op under hende. Men så fik jeg vist rodet mig ud i noget jeg ikke skulle have sagt, da nogle af mine venner kom. Den sidste flad var en bartender på pub/bar, som blev en smule tosset over at vi spillede bordfodbold med hans shotsglas. Men jo, Ibiza kunne jeg også godt tænke mig igen.
DjMail skrev:min sommerfeire blir enten ibiza, sunny beach eller svedige vamle fordrukne løkken hehe
Løkken siger mig nu ikke rigtig noget. Jo, så skulle jeg være sikker på at møde en masse nørder her inde fra der oppe eller noget. Så kunne jeg nok godt lokkes til at tage på druk der oppe igen. Var i 2001 mener jeg det var. Som I nok kan forstå, så skal jeg syd på i år. Men jeg ved endnu ikke hvor. Time will show. Skal nok skrive det her inde.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hmm bliver helt misundelig. Jeg skal læse, finde et arbejde og stene noget DAoC... Og jo jeg skal faktisk også sydpå.. Tager til Viborg en uge eller to. Det er hele 80 km. Mit dilemma står så i om jeg skal tage bilen derned alene eller om jeg skal have nogle med heroppe fra på slæb derned :D

Anyway. God ferie når man når så langt til alle :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Løkken er skam hellere ikke noget som rykker helt vild i mig. Men nu tar det mig kun 30 min at komme derop, så kan man jo altid kigge forbi :)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Har aldrig været på "drukferie" i Calella eller Llorett, har været andre steder i stedet for. Men i år skal jeg til Alicante i Spanien sammen med 3 gutter. Vi har lånt et hus gratis i en uge :P Turen derned og hjem foregår med fly. Glæder mig helt sindsygt 8)
Billede
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Står i samme dillema som QrazyLeg.. Men skal godt nok lidt længere syd på en ham.. helt til Herning...

Men go tur, til dem der skal afsted...
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Skal desværre ikke ned på sydhavsøer i år. Istedet for står turen på druk i Les Vans by i Ardeche :P Det er klatretræf med massere af dk folk, let klædte piger og rigelige med vin og klipper.... Det bliver forrygenden :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Smejs

Indlæg af Smejs »

er seriøst bange for at det er de HELT unge der tager til calella...jeg var selv dernede sidste år og der følte jeg mig ret gammel (23 år), men så igen der er masser af de damer der er der, som ikke har prøvet overvældende meget, så intet er så skidt at det ikke er godt for noget...

hvis jeg kunne vælge blev vi en ren drengebus derned og så blev dj drops mix sammen med trevor riley - Fm8 megamix hevet på og repeted!!!

jeg er ikke helt tryg ved det køren bus, men får jeg lov at sidde LIGE bag ved chaufføren med en pind så jeg akn prikke til ham hvert 10. minut for at sikre mig han ikke sover, er fuld eller er død, vil jeg måske bekymre mig lidt mindre...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Mine planer er muligvis blevet ændret en smule. Er lige blevet inviteret med til Cannes, så jeg skal bare betale flybilletten 8) Logi er gratis :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar