REQ: Nyt Dance ala.....

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

REQ: Nyt Dance ala.....

Indlæg af amh »

Hey allesammen!

Hvad er in af sådan noget musik for tiden?? Jeg søger noget som lyder ala. Giulia sangen med Dj_Lhasha_Vs_Gabry_Ponte-Giulia, eller noget ala samme re-mix? Eller hva bliver sommerens hotte dance nummer?

De Dance numre jeg søger skal ikke være sådan noget hardcore dance/techno, men sådan noget blød form for det, hvis i forstår :-D
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Virker til at du snakker Italodance.. især når du netop nævner det track der ;) Jeg har en del liggende, så send mig en pm.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg låser topic indtil videre da jeg ikke mener det overholder det gældende regelsæt. Hvis andre er uenige er de velkomne til at låse topic op igen...

Kode: Vælg alt

6.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste. 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Låst