Forbinde Logitech Z-680 med Creative Zen Touch

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
overlord
Geografisk sted: DK

Forbinde Logitech Z-680 med Creative Zen Touch

Indlæg af overlord »

Hej.

Jeg har et par Logitech Z-680 hjemme. Måske kender I den nye model, Logitech Z 5500 Digital, men jeg har altså den gamle

Anyway, jeg har også en Creative Zen Touch mp3-afspiller, og jeg ville høre hvilken omformer/stik eller lign. jeg skal bruge, for at forbinde højttalerne til afspilleren?

Der er jo 3 stik ialt som jeg sætter til lydkortet i min computer når det er, men nu er der jo kun én indgang i Zen Touch'en.

Hvis det kan hjælpe jer kan I se et review af højttalerne her, http://gear.ign.com/articles/375/375816p1.html, med et par gode billeder, så I bedre kan se det for jer. Et direkte link til hvad det er jeg skal købe ville ikke være af vejen

på forhånd tak :)
Shik

Indlæg af Shik »

Umiddelbart ville jeg mene du bare skal sætte det grønne stik i din Zen, du har jo kun en stereo udgang på Zen'en, og kan derfor kun udnytte fronthøjttalerne og sub'en.
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

Okay mange tak. Håbede bare på der fandtes en minjack ting, der kunne samle alle 3 stik i ét stik, så jeg bare kunne sætte det ene stik i min Zen :)
Besvar