Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har det her lille problem som er ret irriterende:
Jeg spiller en gang i mellem til diverse fester, og der bliver folk hurtigt stive, så det er rart at kunne låse computeren, så folk ikke piller ved ens kø på playlisten...
Problemet er bare, at så snart jeg låser computeren (I ved, Windows-tast + L), så pauser musikken i Winamp! Findes der en metode hvorved dette kan udgås?
Som sagt bruger jeg Winamp 5.1...
mikkel_hansen_99 skrev:Jeg har det her lille problem som er ret irriterende:
Jeg spiller en gang i mellem til diverse fester, og der bliver folk hurtigt stive, så det er rart at kunne låse computeren, så folk ikke piller ved ens kø på playlisten...
Problemet er bare, at så snart jeg låser computeren (I ved, Windows-tast + L), så pauser musikken i Winamp! Findes der en metode hvorved dette kan udgås?
Som sagt bruger jeg Winamp 5.1...
På forhånd tak...
Så brug Winamp 2.91. Den bedste version der nogensinde har været af Winamp, og så tager den heller ikke så meget CPU kraft.
Jeg bruger Winamp 2.91 og når jeg bruter Windowsknap + L pauser den ikke Winamp, så det er da et forsøg værd.
Silian^, det er self rigtigt nok, men nogle af de features der er i Modern SKins vil jeg gerne bibeholde, så hvis nogen kender en metode til dette i Winamp 5.x, vil jeg blive glad...
Hehe jaja den kan sende det ud i fem kanaler... men film med mp3-format, hvor et fly kommer bagfra vil aldrig komme fra dine baghøjtalere. Den vil højest gøre som dolby pro logic effekt med 5.1 højtalere til. Altså dele tonerne op til de forskellige højtalere...
Anyway. Det var ikke det topic handlede om så lad det nu ligge...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Altså jeg må indrømme at min winamp aldrig har pauset musikken, når jeg har låst computeren, og det forstår jeg da ikke hvorfor din gør?
Og hvad angår surround, så tvivler jeg på at mp3 kan køre i surround.. Der er ganske vist lavet musik til 5.1, men det er specielt lavet til det og optaget sådan fra studiet, og jeg tror ikke at numrene opretholder den effekt når det bliver konverteret til mp3.. Men jeg kan jo selvfølgelig nemt tage fejl