Nu står en pige og jeg som snart skal holde fødselsdagsfest sammen..Har selv en del musik men er overbevist om, at kun en lille del af dem der kommer vil høre det..Så har i nogle gode sange så alle tænker bare "nice music"?
Det må for guds skyld ikke være techno/trance eller noget andet i den stil!
Musik til fødselsdag
Redaktør: Moderators
www.dr.dk/tjeklisten
www.dr.dk/skum/boogie/listen/boogie_listen.asp
Ganske almindeligt pop, lidt metal og lidt rock. Det er det de unge vil ha'. Desværre.
Hihi.
www.dr.dk/skum/boogie/listen/boogie_listen.asp
Ganske almindeligt pop, lidt metal og lidt rock. Det er det de unge vil ha'. Desværre.
Hihi.
Rihana - Pon De Replay... Var til fest i lørdags hvor den kørte i fucking 20 minutter på repeat :S Mon ikke den rykker hos de Boogie-lalleglade seere?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
forhelvede din skaldede raket... du har jo selv lige nævnt dem...
OG HVOR ER MIN INVITATION?????? ER VI IKKE VENNER MERE??? ER DET FORDI DU SMED ALLE DINE VENNER UD SAMMEN MED DINE LANGE LOKKER??? ER DET DEN TAK MAN FÅR ??? FØJ SIGER JEG BARE!!!
DER HAR BARE AT LÆGGE EN INVITATION I MIN POSTKASSE IMORGEN!!! ELLERS.. ja såå ELLERS!!!!!!!!!!!!!!
ohaaa pono den var grum!
OG HVOR ER MIN INVITATION?????? ER VI IKKE VENNER MERE??? ER DET FORDI DU SMED ALLE DINE VENNER UD SAMMEN MED DINE LANGE LOKKER??? ER DET DEN TAK MAN FÅR ??? FØJ SIGER JEG BARE!!!
DER HAR BARE AT LÆGGE EN INVITATION I MIN POSTKASSE IMORGEN!!! ELLERS.. ja såå ELLERS!!!!!!!!!!!!!!
ohaaa pono den var grum!
Black Eyed Peas - My Humps <--- vi skulle konstant høre den til 18 års fødselsdag i lørdags.
Prøv evt. med Lil Jon remixet af den
Men en sikker vinder er jo altid danske klassikere, så få fat i alle "Kom Tilbage Nu" cd´erne, så kan du være 100 på at der bliver gang i den. Desuden kan du os gå ind på djz.dk chart og se hvad der rykker.
Men skriver lige lidt nr.
Mariah Carey - Get your Number
Sean Paul - We Be Burnin
Nasha ft. Jay-z - More Than A Million
Beyonce ft- Slim Thug - Check On It
Sugababes - Push The Button
Madonna - Hung Up
Tror det er noed i den stil du skal ha fat i, men hæng mig for guds skyld ik op for det, hører ik selv sådan noed jeg kalder Radio Musik
Prøv evt. med Lil Jon remixet af den
Men en sikker vinder er jo altid danske klassikere, så få fat i alle "Kom Tilbage Nu" cd´erne, så kan du være 100 på at der bliver gang i den. Desuden kan du os gå ind på djz.dk chart og se hvad der rykker.
Men skriver lige lidt nr.
Mariah Carey - Get your Number
Sean Paul - We Be Burnin
Nasha ft. Jay-z - More Than A Million
Beyonce ft- Slim Thug - Check On It
Sugababes - Push The Button
Madonna - Hung Up
Tror det er noed i den stil du skal ha fat i, men hæng mig for guds skyld ik op for det, hører ik selv sådan noed jeg kalder Radio Musik
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!