Banjo's - Goagartner
Redaktør: Moderators
Banjo's - Goagartner
Heyhey!
Kunne godt tænke mig Goagartner igen.
Har en form for clubversion men kan huske i sin tid der var en version der starter med en mand der kommer gående og fløjter først... Man kan vel kalde det en radio version.
Kunne godt tænke mig Goagartner igen.
Har en form for clubversion men kan huske i sin tid der var en version der starter med en mand der kommer gående og fløjter først... Man kan vel kalde det en radio version.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Straks efter jeg skrev Req'en kom der en væltende på MSN.
Tak til Holem
Men jeg har den ihvertfald nu.
Tror aldrig den er blevet maxi-rel'et. Mon ikke bare det har været en DR-Download / Banjo's Likørstue cd nummer?
Tak til Holem
Men jeg har den ihvertfald nu.
Tror aldrig den er blevet maxi-rel'et. Mon ikke bare det har været en DR-Download / Banjo's Likørstue cd nummer?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. For hvis ikke Æn-Se-Oh vidste det hvem skulle så

Nemlig ligepræcis.D3FrozTt skrev:Ham her???:Zster skrev:Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. For hvis ikke Æn-Se-Oh vidste det hvem skulle så![]()
![]()
![]()
http://www.home.no/d3froztt/LOL/enseo.jpg
Altid morgenfrisk og stærk nok til at rive hvem som helst.

Banjos_Likoerstue_-_Goagartner-CDM-2000-NmE:
http://s47.yousendit.com/d.aspx?id=3QJI ... 94XI939JY5
http://s47.yousendit.com/d.aspx?id=3QJI ... 94XI939JY5
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!