MSN 8 advarsel

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

MSN 8 advarsel

Indlæg af igloen »

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=327631

SÅ kan man bedre forstå de folk som siger det er dårligt :wink:
...::// Team AuG \\::...
Billede
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Re: MSN 8 advarsel

Indlæg af Cardio »

igloen skrev:http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=327631

SÅ kan man bedre forstå de folk som siger det er dårligt :wink:
Røv man... der kan man bare se.... heller vente til den rigtige vare er ude... :wink:
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Puha...
Slet mig
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Ha, gad vide om det var dér min virus kom fra.. har undret mig længe over nu hvor fanden den kunne have kommet fra.
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Well så vidt jeg ved har msn installeren altid heddet setupms.exe og ting i den stil. Den nuværende version hedder Install_MSN_Messenger.exe, og jeg kunne sq ikke drømme om at hente noget der hed BETA8WEBINSTALL.EXE. Derudover har jeg et princip der hedder, at jeg aldrig henter beta versioner, da der generelt er for mange fejl i dem, og når det er en service, som MSN Messenger, så er jeg ekstra påpasselig, da der sandsynligvis er utallige sikkerhedshuller. Så kan jeg fint nøjes med den ældre version af MSN Messenger.

Har følgende krav til det, som jeg har til min telefon; jeg skal kunne komme i kontakt med folk. Så behøver den ikke kunne en masse andet fancy stuff for min skyld :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

odder skrev:Well så vidt jeg ved har msn installeren altid heddet setupms.exe og ting i den stil. Den nuværende version hedder Install_MSN_Messenger.exe, og jeg kunne sq ikke drømme om at hente noget der hed BETA8WEBINSTALL.EXE. Derudover har jeg et princip der hedder, at jeg aldrig henter beta versioner, da der generelt er for mange fejl i dem, og når det er en service, som MSN Messenger, så er jeg ekstra påpasselig, da der sandsynligvis er utallige sikkerhedshuller. Så kan jeg fint nøjes med den ældre version af MSN Messenger.

Har følgende krav til det, som jeg har til min telefon; jeg skal kunne komme i kontakt med folk. Så behøver den ikke kunne en masse andet fancy stuff for min skyld :)
Ja så kan du jo nøjes med webmessenger >> http://webmessenger.msn.com/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar