Tak lige folkene bag Yearmix 2005 !

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

farmer
Geografisk sted: Aalborg

Tak lige folkene bag Yearmix 2005 !

Indlæg af farmer »

Brug denne tråd til at takke alle personer der står bag dette projekt :

Jarke
Dj Samo
Deejay Wonder
Dj Drop
DWR
DaClown
Kloojve
Kenneth K
The Jackal

Og sidst men ikke mindst Produceren UnitedPublic

Tak dem så folk :mad: ! De har gjort et kæmpe arbejde for os alle sammen :)

Hvis folk ikke ved hvad det her drejer sig om, så skynd jer ind og hent dette Yearmix her :
http://www.home.no/unitedp/

Godt arbejde gutter :roll:
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ja de har sq gjort det godt

Wonder - Un Monde Parfait er fra 2004 :P Hehe
og det er Glozzi - There Is The Girl
BØH
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Tak for et fedt mix... Godt arbejde drenge!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Ja det er sku et fedt mix, elsker især introen, den beskriver utrolig godt 2005.

Men alt i alt fedt mix
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Goafreak.. Ilona - Un Monde Parfait, blev udgivet igen i italien i 2005 og har hittet rimlig godt dernede samt i tyskland.. hvorfor den også var med på en Future trance cd i sommers...

Glozzi er så vidt jeg ved fra i år.. det er et dansk projekt.. (drengene bag dum n kaj)

;)

men ja mixet endte sku med at blive ganske ok.. ;)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Har blot en ting at sige respekt, det var sku meget sjovt at se at lytterne til mm radio steg betragtelig omkring kl. 23... har hørt det igennem mere end een gang pt, men bukker mig dybt i støvet for jer som har gjort dette arbejde... tak tak tak og atter tak :) Godt nytår og vi ses i det nye år.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

kloojve skrev:Goafreak.. Ilona - Un Monde Parfait, blev udgivet igen i italien i 2005 og har hittet rimlig godt dernede samt i tyskland.. hvorfor den også var med på en Future trance cd i sommers...

Glozzi er så vidt jeg ved fra i år.. det er et dansk projekt.. (drengene bag dum n kaj)

;)

men ja mixet endte sku med at blive ganske ok.. ;)
Den med Tres Bien Avc Ilona har jeg haft på min computer siden maj 2004.
http://www.discogs.com/release/523915

Men der står så "Notes: First version of the track "Un Monde Parfait", released in Italy at the beginning of 2004. It was re-released one year later under the alias "Ilona Mitrecey" and met a huge success in Europe" - men den DJ wonder bruger, er præcis magen til den gamle jeg har.

og på mymusic - www.glozzi.mymusic.dk - står der, at deres sang er udgivet 2004.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Så blev den flue vist også kneppet godt og grundigt.. :D :D

Jeg glæder mig til at høre hele mixet, er sikker på det er kanon!
Billede
DJonas

Indlæg af DJonas »

Sådan... Nice det er squ smukt lavet...
Og en utrolig fed intro...

Håber i kommer sikkert igennem nytårs aften og den kæmpe brandert der ligger i baghovedet søndag morgen... ;)

Og endnu engang Tak for et godt år... og et super mix...
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

Hvordan gør i? det er jo vildt:P total flot arbejde... og er overrasket over der kom noget ud af det efter en meget stille periode, hvor UnitedP pustede liv i det igen, og i fik smækket er kanon mix sammen på rekord tid... DAMN flot arbejde... i kan jeres kram...
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Personligt har jeg været meget passiv i det her forløb (det eneste jeg har gjort er faktisk at lave mit mix og derudover at overtale UP til at stå for arrangementet), hvilket jeg er meget positivt overrasket over.
Jeg har endnu ikke selv fået hørt det samlede projekt, men med henblik på at hele forløbet er bikset sammen på kun 2 uger, så er jeg overrasket over, at deadlinen overhovedet blev holdt.

Alle mine props går til UP og kloojve indtil videre for suverænt management!

__EDIT________

Nu har jeg så hørt det igennem - KÆFT DET ER STORT!
Efter min mening et af de bedste - hvis ikke det bedste - CA Yearmix nogensinde produceret - og derudover kan jeg høre at UP ikke har fået fat i min masterede udgave af min del. Det er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved, men det er så det - håber i kan leve med det.

Efter min mening, så er det noget er det største jeg kan sætte en finger på (og det er nok mest min egen skyld). Sidste års mix havde man det lidt dårligt med at spille mixet for sine venner for det virkede lidt amatør-agtig og overgangene mellem mixene virkede dårlige og ikke særlig godt gennemarbejdede.
I år kan være stolt af at spille det, da det faktisk virker lidt professionelt.

Endnu en gang! KÆFT HVOR HAR VI GJORT DET GODT! - 5 ud af 5 stjerner
Og ikke mindst kloojve og U.P.! Her gives der 6 ud af 5 stjerne for stort overblik og iøvrigt at overtage et projekt, der var på renden til ikke at kunne reddes og rent faktisk gøre det til den største success i CA Yearmix rækken!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jamen heh.. Goafreak.. jeg må jo så meget modvilligt give dig ret..
dog mener jeg at Glozzi blev udgivet i år på en Super italia compilation...

http://www.italozone.dk/nyheder.asp?mode=vis&id=188

og som du selv er inde på så hittede ilona først i år.. hvilket også kan ses idet den er at finde på en Future trance compilation fra i år...

anyway.. så syns jeg det er ligemeget at diskutere hvorvidt et nummer eller to er fra i år.. en ting kan vi blive enige om de har begge to været oppe og "vende" / hitte i år... hvilket derfor også giver mulighed for en tur i et CA yearmix...

ska vi lade den ligge her??? --------

til dwr vil jeg give ham ret.. jeg var meget spændt på responsen.. og da det faktisk var mig der samlede både mixet i år og det sidste år tager jeg det lidt som et lille skridt fremad.. hehe.. dog vil jeg sige at jeg biksede lidt med din del dwr.. hehe en du var ikek til at fange.. da jeg ville have fingre i din mastered version... :) skidt pyt.. overgangen fra dwr's mix til dj jarkes.. blev ikke al for god.. men så kan man trøste sig med de andre.. som også er i en anden kategori rent sværhedsmæssigt...

og ja en stor tak til alle mixerene og UnitedPublic.. jeg er klar næste år.. du siger bare til.. ;)

nu vil jeg hoppe i seng.... med min ipod.. ;)

godt nytår folkens..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

goafreak skrev:Ja de har sq gjort det godt

Wonder - Un Monde Parfait er fra 2004 :P Hehe
og det er Glozzi - There Is The Girl
Gadjo stor hittede med So many times på mit anlæg tidligt 2004 det samme gjorde Olav B. - Waterman - begge blev dog relanceret i år... Nu vi er i gang.

Har ikke hørt mixet endnu - er lidt for træt.. I morgen må blive dagen ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Tusind tak til alle der har hjulpet til med dette super mix!!

Jeg vil sku godt nok lige tage min hat af for The Jackal som har lavet coveret til mixet damn det er nice lavet og det er så stort at hpy er i centrum!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Hvad blev der egentlig af cokeline som startede projektet til at startemed?
klaphat
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af klaphat »

har prøvet den side hvor man kan hente mixet, men den siger siden ikke kan vises, nogen som kan hjælpe
klaphat
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af klaphat »

sådan drenge, holder hele vejen. takker. GODT NYTÅR
Keep up the good work
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Feffe skrev:Hvad blev der egentlig af cokeline som startede projektet til at startemed?
Ja, det er jo spørgsmålet, da han spurgte mig om jeg ikke ville hjælpe lidt med administrationen i sin tid, så derefter forsvandt han næsten og da jeg spurgte indtil situationen 2 uger før deadline og om der ikke snart skulle ske noget, så var der intet svar og det var dér jeg lagde mit indlæg her for at høre om nogen ville overtage projektet, da jeg på måde hanvde tid til at stå som hovedarrangør i det her.
Jeg synes det er for tyndt af Cokeline, da det ville have hjulpet fra starten bare at sige "Jeg har hverken tid eller mulighed" for så havde ingen brokket sig. Man skal bare lade være med at sige ja, hvis man ikke kan klare opgaven.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Tak for de store rosende ord, det er jo næsten ikke til at bære *snøft* ;)

Men når så den skid er slået, så drejer det sig jo ikke om andet end at holde styr på lidt mennesker og sørge for at piske dem så rigeligt at de overholder deadline og stadig gider arbejde for en.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Kæmpe tak til alle bag dette års Year mix.. Det var et kanont arbejde og glæder mig til næste år hvis der kommer et der.. :D :P
Låst