Anapod

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Anapod

Indlæg af DJ LAU »

Hey, er der nogen der har Anapod Universal Edition eller Nano Edition eller ved hvor man kan hente det?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nu må du have mig undskyldt. Men hvis man skriver et topic herinde før man har prøvet at skrive navnet i adressefeltet er der sgu ikke meget over en.
www.anapod.com
Direkte link til download-siden
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Nu må du have mig undskyldt! Men hvis du kigger på siden vil du se at du kun kan downloade en version uden nogen smarte features. Hvis man ikke undersøger noget inden man poster er der sgu ikke meget over en.
Jeg skrev jo netop Anapod Universal Edition eller Nano Edition...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DJ LAU skrev:Hvis man ikke undersøger noget inden man poster er der sgu ikke meget over en.
LOL.
Det har jeg sgu da nok gjort ikke? Hvorhenne i din første post nævner du, at du ikke vil betale for det?
Hovsa, mester.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Tak ;)... Jeg har hentet den der, men jeg kan ikke finde ud at at lægge billeder sammen med sangene... nogen der ved om man kan det i den nyeste version, ligesom man kan i iTunes
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Det der er den nyeste version.
Nej, det ved jeg ikke.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

ok tak, troede bare ikke det var den nyeste, da den nyeste "gratis-version" hedder 8.9.5a og den anden hedder 8.9.2
Besvar