Nogle som har bass ting.. ?

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Nogle som har bass ting.. ?

Indlæg af amh »

Hey alle!

Er der nogle som ligger inde med de dér baggrunds bass, som man sætter ind og loop'er igennem hele mixet. Eller har nogle rythmer, til mixes baggrunds ting ? :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hold dig fra det - det lyder røvkedeligt! Punktum.

Men hvis du absolut vil, så snak med en der er god til Reason eller også kan du hente eJay og få det bedste ud af det :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

dwr skrev:Hold dig fra det - det lyder røvkedeligt! Punktum.

Men hvis du absolut vil, så snak med en der er god til Reason eller også kan du hente eJay og få det bedste ud af det :)
Er der ikke brugt det i Yearmix 2005 ? Eller hvilke er der brugt der til?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

yearmixet er jo sammensat af 6 forskellige mix... og kan da godt være der er nogle som bruger BG loop.... vi kan jo ikke forbyde folk det.. men jeg er 100% enig med DWR.. det er så sørgeligt... det fjerner hele elementet i at mixe...

og ehh.. selvom det er brugt i yearmixet hva så? du behøver jo ikke gøre som alle andre...

Hold dig fra det!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Deejay Wonder har masser af den slags. Kontakt ham over msn :D
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

amh skrev:
dwr skrev:Hold dig fra det - det lyder røvkedeligt! Punktum.

Er der ikke brugt det i Yearmix 2005 ? Eller hvilke er der brugt der til?
Bestemt ikke i min del ihvert fald, men det er også svært at lave it bg-loop, der lyder godt med forskellig rnb og pop..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

dwr skrev: Bestemt ikke i min del ihvert fald, men det er også svært at lave it bg-loop, der lyder godt med forskellig rnb og pop..
Plejer mange gange at lave mit eget bg-loop i reason - så det er nu ikke så svært. Men kan ikke anbefale bg-loop - man bliver sq hurtig træt af at høre på det
Besvar