Hey
min Mormor er helt ude af den hendes computer er underlig
Når man starter den op så stopper den midt i det hele det er windows Xp den stopper lige der hvor der står windows Xp og så de der blå dimser der køre neden under der går den bare i stå kommer ikke med nogen form for fejlmelding har tjekket kabler prøvet at formatere det hjelper ikke og det mest underlige er at en gang i mellem så starter den fint op og så er der ingen ting i vejen nogen der har en god ide???
Hjælp min mormors com vel ikke starte
Redaktør: Moderators
Hjælp min mormors com vel ikke starte
chart.dk@efnet
Smid lige nogle punktummer ind i ovenstående tekst.
Da du formaterede den sidst, slettede du så også partitionen og dannede en ny partition (på den langsomme måde og ikke "express" eller hvad den hedder)? Hvis ikke, så prøv lige at gøre det. Hvis det heller ikke hjælper så tror jeg ærligt talt, der er tale om en defekt harddisk.
Da du formaterede den sidst, slettede du så også partitionen og dannede en ny partition (på den langsomme måde og ikke "express" eller hvad den hedder)? Hvis ikke, så prøv lige at gøre det. Hvis det heller ikke hjælper så tror jeg ærligt talt, der er tale om en defekt harddisk.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Æh kan du ikke lige tage den en gang til .. ?
Hvis det er efter at windows logon screen så har systemet gemt fejlen, så gå ind i kontrolpanel og check system loggen så kan du se hvad du har af problemer..
Men ved fejl under opstart vil det typisk tyde på driverproblemer, så de vil også komme igen efter formattering jo .. Så prøv at finde driverne til de hardware komponenter hun har i og opdater disse..
Hvis det er fordi den hænger under opstart og der ikke rigtig sker mere, så prøv lige at check om det ikke er pga usb-driver probblemer, så hiv alt usb stuff fra og se om det ikke hjælper!
Hvis det er efter at windows logon screen så har systemet gemt fejlen, så gå ind i kontrolpanel og check system loggen så kan du se hvad du har af problemer..
Men ved fejl under opstart vil det typisk tyde på driverproblemer, så de vil også komme igen efter formattering jo .. Så prøv at finde driverne til de hardware komponenter hun har i og opdater disse..
Hvis det er fordi den hænger under opstart og der ikke rigtig sker mere, så prøv lige at check om det ikke er pga usb-driver probblemer, så hiv alt usb stuff fra og se om det ikke hjælper!
pr0n
Jeg havde for noget tid siden et lignende problem. Der stoppede XP også under opstart. Det var lige inden den skulle til at starte GUI'en. Der viste det sig at det var grafikkortsdriverne der lavede ballade. Så jeg tror også det må være nogen drivere der konflikter med et eller andet.
Så er spørgsmålet bare om der er ændret i noget før den begyndte på det ballade der.
Så er spørgsmålet bare om der er ændret i noget før den begyndte på det ballade der.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
I'm not so think as you drunk i am...
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
har haft samme problem hvor det var et ram-modul der var stået af. Hvis du har formateret den og den igen stopper samme sted, så kan det umuligt være driverkonflikt.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Oki
vi tager den lige igen
Da hun fik den havde den kørt på min onkels virksomhed og kørte fint.
lige inden jeg fik den Slettede han partitionen på den, og gav mig den.
Jeg lavede så en patition og instalerede Windows XP pro sp 2 og det var helt fint.
Den kørte hjemme ved mig i en uge, uden nogen problemer.
så fik hun den og så begynte det.
med at den nogle gange ikke ville og andre gange gerne villle starte op.
Det er det der er mest underligt at den nogen gange vel og andre gange ikke.
og jeg har prøvet at pille bios batteriet ud og sætte det i igen
der hvor den går i stå er her
http://www.whiningdog.net/Reviews/PCs/S ... dowsXP.JPG
og den står bare der unde at komme med nogen fejl melding eller noget
vi tager den lige igen
Da hun fik den havde den kørt på min onkels virksomhed og kørte fint.
lige inden jeg fik den Slettede han partitionen på den, og gav mig den.
Jeg lavede så en patition og instalerede Windows XP pro sp 2 og det var helt fint.
Den kørte hjemme ved mig i en uge, uden nogen problemer.
så fik hun den og så begynte det.
med at den nogle gange ikke ville og andre gange gerne villle starte op.
Det er det der er mest underligt at den nogen gange vel og andre gange ikke.
og jeg har prøvet at pille bios batteriet ud og sætte det i igen
der hvor den går i stå er her
http://www.whiningdog.net/Reviews/PCs/S ... dowsXP.JPG
og den står bare der unde at komme med nogen fejl melding eller noget
chart.dk@efnet