Opdatering af Tele Atlas kort ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Opdatering af Tele Atlas kort ?

Indlæg af amh »

Nogle som ved hvor man finder opdateringer til Tele Atlas kortne? man kan købe dem på nettet til den lette sum af 699.- kr. pr. kort. Det er liige i overkanten.. Så nogle som kan skaffe de nyeste ?
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Er det dem til Vag-bilerne?
Har haft en cd i hånden og den er krypteret i hoved og r*v..
Hvis du kan finde et program der kan rippe lortet så kan jeg godt skaffe en 2006'er igen...
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zster skrev:Er det dem til Vag-bilerne?
Har haft en cd i hånden og den er krypteret i hoved og r*v..
Hvis du kan finde et program der kan rippe lortet så kan jeg godt skaffe en 2006'er igen...
Det er den til medion Pocket PC fra Aldi..
Besvar