Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg har også ledt og ledt. Plus min comp har være til rep i over en måned nu. Kunne en af Jer smide op, så vil jeg være Jer evige taknemmelige. Hun er sku en dejlig tøs hende Shakira...
Fatter SLET ikke hvad I tripper over. Den er både kedeligt produceret, og kedeligt udført. Normalt er p0p ikke min genre, men jeg synes da, at forstå hvad folk tripper over - catchy tune.. Men denne her? Kan SLET ikke høre det
Hør noget house i stedet
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ skrev:Fatter SLET ikke hvad I tripper over. Den er både kedeligt produceret, og kedeligt udført. Normalt er p0p ikke min genre, men jeg synes da, at forstå hvad folk tripper over - catchy tune.. Men denne her? Kan SLET ikke høre det
Hør noget house i stedet
Kunne ikke være mere enig... Men sådan har jeg det som regel med alle de nye pop "hits".
FrZ skrev:Fatter SLET ikke hvad I tripper over. Den er både kedeligt produceret, og kedeligt udført. Normalt er p0p ikke min genre, men jeg synes da, at forstå hvad folk tripper over - catchy tune.. Men denne her? Kan SLET ikke høre det
Hør noget house i stedet
Kan ikke fordrage vokalen på det nummer. Synes sangen stinker så langt væk af dårlig musiksmag!
Smag og behag. Jeg syntes det er det bedste Shakira nummer efter Underneath your clothes.
Musik er ikke altid nyskabende for at blive et hit. Hips don't lie fænger bare og mon ikke der er en masse pigeballer, som roterer til denne sang, når den bliver spillet ude i byen.
Men hvad der hitter nemt bliver som regel hurtigt glemt, men det gør ikke dette nummer mindre godt af den grund.
Kan man ikke forstå dette X) så hør noget opera
... som stadig venter på et åar nye versioner
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.