Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Søger ovenstående - er den ude i release? Hvis ikke så tager jeg også bare alt andet hvad folk har
Søgte og tror ikke der er andre der har requested den.. Æsel søgte så vidt jeg ku se kun dvd'en.
Forresten, nogle der ved om Gasolin har lavet en remake cd eller lignende, nu her hvor de er kommet med en film? Eller bare hvad "nyeste" Gasolin-cd hedder? Hehe bliver snart student og vi skal sgu have lidt musik som alle kender
overlord skrev:Søger ovenstående - er den ude i release? Hvis ikke så tager jeg også bare alt andet hvad folk har
Søgte og tror ikke der er andre der har requested den.. Æsel søgte så vidt jeg ku se kun dvd'en.
Forresten, nogle der ved om Gasolin har lavet en remake cd eller lignende, nu her hvor de er kommet med en film? Eller bare hvad "nyeste" Gasolin-cd hedder? Hehe bliver snart student og vi skal sgu have lidt musik som alle kender
jeg har den som release. Du kan få den fra fredag. Før har jeg ikke tid.
overlord skrev:
De har ikke lavet en remake cd, deres seneste cd, er boxsættet: "the black box" eller så er deres cdere som de producerede vil jeg erhverve mig "gas 3" eller "gas 2", det er der hvor de fleste studenterdruk skrål med sange er. Held og lykke med eksamen, savner det stadigvæk godt og vel 3 år efter.
Det var måske lige hurtigt at takke. Jeg kan ikke smide den op. Den siger siden kan ikke vises hele tiden, når den er nået halvvejs på sendspace.com og Y.S.I kan kun klare 100 MB. og det fylder 221 MB.. såå er lidt lost.. :S