Manglende trådløs forbindelse

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Manglende trådløs forbindelse

Indlæg af 3dotz »

Min bror har fået reinstalleret sin bærbare efter et virusangreb. Hele maskinen er glevet geninstalleret, men nu kan han ikke gå på nettet med det trådløse netværkskort i computeren, da den ikke kan få forbindelse til routeren.

Computeren giver en besked om, at man skal slå trådløs kommunikation til, men hvor gør man det henne?

Jeg er sikkert bare idiot, men jeg kan ikke finde det sted, hvor man aktiverer det trådløse netværkskort igen.

Nogen som kender til dette problem eller som måske har en ide, som jeg kan afprøve.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

På alle bærbare computere skal du aktivere dit trådløse netkort. Det er meget forskelligt hvordan du gør fra computer til computer.
Ved nogle er det en decideret knap du skal slå til hvor andre kan være fn+en-eller-anden-tast.

Hvis det bare er dette lille problem skulle det gerne løse det hele.!

Hvis ikke det hjælper kan du evt. clear din router for derefter at sætte den op igen.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

det ska man da ik på vores bærbare.. der tænder man bare og så er de på nettet..!!!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

tænder for routeren eller hvad tænder man for?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Hvis du ikke kan finde den knap, som Deejay Wonder snakker om, så prøv at højreklik på netværkssteder, og se om den trådløse forbindelse er aktiveret.. Hvis den er, og det stadig ikke virker, så prøv at højreklik og tryk reparer.. Endnu en mulighed er, at der ikke er installeret TCP/IP protokol til kortet.. Prøv at højreklik - egenskaber og se om den er på listen, og hvis ikke, så tilføj den...
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så tror jeg det lykkedes. Er dog ikke helt sikker på, hvad jeg gjorde, men jeg har leget med en masse ting og trykket på alle knapper, som var tilgængelige.

Nu er den på nettet. Det er fra den maskine jeg skriver denne besked. Jeg takker for hjælpen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar