Søger ting til hjemmeside.
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Søger ting til hjemmeside.
Hey all!
Jeg står og skal til at hjælpe en kammerat med at sætte en hjemmeside op. På siden skal der være (Hvis det er muligt) Login system, når man så er logget ind, skulle man kunne se en slags opslagstavle/Kalender med fødselsdage i, og hvis det så er muligt lægge et galleri ind. Giver det nogen mening..? Eller, kan man på anden måde sammen sætte sådan noget ?
Jeg står og skal til at hjælpe en kammerat med at sætte en hjemmeside op. På siden skal der være (Hvis det er muligt) Login system, når man så er logget ind, skulle man kunne se en slags opslagstavle/Kalender med fødselsdage i, og hvis det så er muligt lægge et galleri ind. Giver det nogen mening..? Eller, kan man på anden måde sammen sætte sådan noget ?
Kan anbefale PHP-Fusion, har selv brugt det på www.dødogkritte.dk - www.xn--ddogkritte-0cb.dk
www.phpfusion.dk
www.phpfusion.dk
<center>

-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, det er sq sådan et system jeg mangler!! Takker for det, Sive. Det vil jeg udforskeSive skrev:Kan anbefale PHP-Fusion, har selv brugt det på www.dødogkritte.dk - www.xn--ddogkritte-0cb.dk
www.phpfusion.dk
Det var så lidt
men du kan jo kigge på http://www.opensourcecms.com/ der er rigtig mange + du kan se dem i aktion 
<center>