Søger ting til hjemmeside.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Søger ting til hjemmeside.

Indlæg af amh »

Hey all!

Jeg står og skal til at hjælpe en kammerat med at sætte en hjemmeside op. På siden skal der være (Hvis det er muligt) Login system, når man så er logget ind, skulle man kunne se en slags opslagstavle/Kalender med fødselsdage i, og hvis det så er muligt lægge et galleri ind. Giver det nogen mening..? Eller, kan man på anden måde sammen sætte sådan noget ?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Galleri kan du vel bruge det samme som du har på den der fest-side?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Galleri kan du vel bruge det samme som du har på den der fest-side?
Ja, det kan godt bruges, men hva så med sådan noget login ting. Det skal være ligesom her på Boardet, dog skal der ikke kun være forum, men også en slags "hjemmeside"
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hmm, det kan jeg ikke hjælpe med...
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Kan anbefale PHP-Fusion, har selv brugt det på www.dødogkritte.dk - www.xn--ddogkritte-0cb.dk

www.phpfusion.dk
<center>Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Sive skrev:Kan anbefale PHP-Fusion, har selv brugt det på www.dødogkritte.dk - www.xn--ddogkritte-0cb.dk

www.phpfusion.dk
Ja, det er sq sådan et system jeg mangler!! Takker for det, Sive. Det vil jeg udforske :)
Brugeravatar
Sive
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Det var så lidt ;) men du kan jo kigge på http://www.opensourcecms.com/ der er rigtig mange + du kan se dem i aktion ;)
<center>Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nå, jeg prøver og uploade PHP-Fusion, uploader den ikke alle mapper/filer, når jeg prøver og gøre det manuelt, skriver den bare skipping: index.php som filen hedder i mappen. Hvad gør jeg forkert ?
Brugeravatar
Sive
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Uhm det ved jeg ik. Prøv med et andet FTP program ..
<center>Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Sive skrev:Uhm det ved jeg ik. Prøv med et andet FTP program ..
har aldrig været ude for det før... :s har prøvet alt nu.. Men den bliver ved med at sige det.
Besvar