Boykot..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Boykot..?

Indlæg af chreddy1 »

hey..

har nu set både Nesia og The_Jackal med det der CHART ATTACK BOYKOTTER CRAZY FROG" logo.. hvorfor faen boykotter Chart Attack..?
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

øøh... først forkert forum... for det andet... CRAZY FROG er roden til ALT ondt... sikkert Osama der står bag...
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Der kan vel kun være en grund til at boykotte crazy frog.
Det lyder af helvede til.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Dog lidt humoristisk at et forum hvor det sjældent er prisen på musikken i butikkerne der kommer op til overvejelse, vælger at boykotte Crazy Frog. Hvordan boykotter i det? Lader i være med at købe det? Eller lader i være med at downloade det? For lader i være med at downloade det, så bliver tøsen nødt til selv at købe det til den fest hun holder hvor der sdkal være den obligatoriske sing-along i 1½ time. Og så bliver der solgt flere eksemplarer af lortet og næste gang er det måske Yesterday fra The Beatles der kommer igennem frøens musikmaskine...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:Dog lidt humoristisk at et forum hvor det sjældent er prisen på musikken i butikkerne der kommer op til overvejelse, vælger at boykotte Crazy Frog. Hvordan boykotter i det? Lader i være med at købe det? Eller lader i være med at downloade det? For lader i være med at downloade det, så bliver tøsen nødt til selv at købe det til den fest hun holder hvor der sdkal være den obligatoriske sing-along i 1½ time. Og så bliver der solgt flere eksemplarer af lortet og næste gang er det måske Yesterday fra The Beatles der kommer igennem frøens musikmaskine...
tjaaa, det er jo den anden vinkel på tingene.. doooh, hmmmmm lad os sprede den til alle som har lyst til at høre den. :(
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det var også bare en almen overvejelse da jeg sad og havde fem minutter i overskud :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Qrazyleg må virkelig ikke have større ting at give sig til i livet ;)

I øvrigt er der i mine ører ikke langt fra Qrazyleg til Crazy Frog!!

Er der tale om en konspiration her!!!?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe.. :)

Jeg boykotter det skam bare i den forstand at det IKKE skal ind på min computer.. :)

Der er skam ikke nogen større politisk eller økonomisk sanktion bag..

Jeg er tilfreds bare jeg slipper for at høre på det.. og får gjort opmærksom på at det er noget LORT! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar