hey..
har nu set både Nesia og The_Jackal med det der CHART ATTACK BOYKOTTER CRAZY FROG" logo.. hvorfor faen boykotter Chart Attack..?
Boykot..?
Redaktør: Moderators
Dog lidt humoristisk at et forum hvor det sjældent er prisen på musikken i butikkerne der kommer op til overvejelse, vælger at boykotte Crazy Frog. Hvordan boykotter i det? Lader i være med at købe det? Eller lader i være med at downloade det? For lader i være med at downloade det, så bliver tøsen nødt til selv at købe det til den fest hun holder hvor der sdkal være den obligatoriske sing-along i 1½ time. Og så bliver der solgt flere eksemplarer af lortet og næste gang er det måske Yesterday fra The Beatles der kommer igennem frøens musikmaskine...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
tjaaa, det er jo den anden vinkel på tingene.. doooh, hmmmmm lad os sprede den til alle som har lyst til at høre den.QrazyLeg skrev:Dog lidt humoristisk at et forum hvor det sjældent er prisen på musikken i butikkerne der kommer op til overvejelse, vælger at boykotte Crazy Frog. Hvordan boykotter i det? Lader i være med at købe det? Eller lader i være med at downloade det? For lader i være med at downloade det, så bliver tøsen nødt til selv at købe det til den fest hun holder hvor der sdkal være den obligatoriske sing-along i 1½ time. Og så bliver der solgt flere eksemplarer af lortet og næste gang er det måske Yesterday fra The Beatles der kommer igennem frøens musikmaskine...
Det var også bare en almen overvejelse da jeg sad og havde fem minutter i overskud 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hehe..
Jeg boykotter det skam bare i den forstand at det IKKE skal ind på min computer..
Der er skam ikke nogen større politisk eller økonomisk sanktion bag..
Jeg er tilfreds bare jeg slipper for at høre på det.. og får gjort opmærksom på at det er noget LORT!
Jeg boykotter det skam bare i den forstand at det IKKE skal ind på min computer..
Der er skam ikke nogen større politisk eller økonomisk sanktion bag..
Jeg er tilfreds bare jeg slipper for at høre på det.. og får gjort opmærksom på at det er noget LORT!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |